  • 11. Data: 2008-02-06 21:58:18
    Temat: Re: Polbank - super tanie KK :)
    Od: "emn" <e...@w...com>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:186dc473-202e-4225-9f0a-e98f252edf5f@d4g2000prg
    .googlegroups.com...
    On 6 Lut, 21:42, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:

    >Podglad internetowy praktycznie nie istnieje (mozesz sobie zobaczyc,
    >ze masz karte)
    >Natomiast bardzo dobre przeliczniki oraz swietna funkcja rat w karcie
    >do rozkladania zakupow na powyzej 500 zl.

    Nie można zobaczyć nawet ile limitu zostało wykorzystane? Albo na jaką sumę
    są nierozliczone transakcje? Czy pojawia się jakieś info o już rozliczonych
    transakcjach? Kompletnie nic nie ma ? :-/

    Co ma lepsze przeliczniki walutowe? VISA czy MasterCard?

    Bo kursy VISA można sprawdzić na:

    http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consu
    mer_ex_rates.jsp

    Czy coś podobnego ma MasterCard? Gdzie sprawdzić po jakim kursie przeliczają
    waluty?

    pozdrawiam
    emn

  • 12. Data: 2008-02-06 22:00:45
    Od: "max" <b...@a...pl>

    >Podobno wystarcza oswiadczenie - chociaz ja musialem doniesc
    >zaswiadczenie (namieszlo mi przenoszenie KK z innego banku, co w ich
    >kryteriach oslabia punktacje przy obliczaniu zdolnosci)

    jak to wyglada u nich z przenoszeniem karty z innego banku ?
    daja mniejszy limit ?

  • 13. Data: 2008-02-06 22:05:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Lut, 21:58, "emn" <e...@w...com> wrote:
> [...]
    > są nierozliczone transakcje? Czy pojawia się jakieś info o już rozliczonych
    > transakcjach? Kompletnie nic nie ma ? :-/

    Zbiorcze saldo z obu nierozliczonych jeszcze okresow rozliczeniowych,
    brak nawet informacji o kwocie minimalnej i calkowitej i terminie
    splaty zamknietego okresu

    > Co ma lepsze przeliczniki walutowe? VISA czy MasterCard?
    >
    > Bo kursy VISA można sprawdzić na:
    >
    > http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consu
    mer_ex_rates.jsp

    Chwala sie, ze visa przeliczana z waluty na zlotowki po kursie visa.
    Na grupie potwierdzaja.
    Na temat mastercard nic nie wiem - dzis wprowadzili do oferty.
    Moze cos znajdziesz na stronach - ja juz nie mam sily przegladac :)

  • 14. Data: 2008-02-06 22:09:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Lut, 22:00, "max" <b...@a...pl> wrote:

    > jak to wyglada u nich z przenoszeniem karty z innego banku ?
    > daja mniejszy limit ?

    No wlasnie wiekszy limit dostalem zatrzymujac karte, ktora chcialem
    przeniesc, niz gdy najpierw mi go wyliczali przy probie przeniesienia.
    Chcialem 2000 a przy przenoszeniu karty (nieuzywanej od kilku miesiecy
    z limitem 1500) nie chcialo im wyjsc wiecej niz 1700. Wywalilem
    wniosek i wystapilem o limit 3000 bez przenoszenia i dostalem bez
    problemu

  • 15. Data: 2008-02-07 05:53:35
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > A jak transakcja jest bez autoryzacji to kiedy przychodzi?

    czepiasz się ;)

    pozd
    as

  • 16. Data: 2008-02-07 07:55:44
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "emn" <e...@w...com> napisał w wiadomości

    > Na stronie Polbanku jest już nowa taryfa opłat i prowizji KK
    > Karta Gold (Visa lub Mastercard):
    > - jeśli dokonamy 60 transakcji w ciągu roku - 0zł

    czy zero złotych także za kartę dodatkową (interesuje mnie jedna dodatkowa)?

    czy transakcje wykonane kartą dodatkową także są zaliczane do tej
    'sześćdziesiątki'?

  • 17. Data: 2008-02-07 08:07:47
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Feb 2008 11:28:10 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > ... sprzedawcy gazet w empikach uciekaja przedemna z krzykiem ;)

    Ja tam co tydzień kupuję przekrój za 5 i nikt się nie dziwi, czyli
    powiedzmy 50 transakcji w roku plus do tego płacenie na allegro i karta
    Gold w Polbanku za darmo ;)

    Xenocide

  • 18. Data: 2008-02-07 18:26:16
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    emn wrote:
    > Na stronie Polbanku jest już nowa taryfa opłat i prowizji KK, jestem w
    > lekkim szoku, oczywiście pozytywnym ;)
    >
    > Przykładowo:
    >
    > Karta Gold (Visa lub Mastercard):
    >
    > normalny koszt użytkowania karty to 150zł , ale:
    >
    > - jeśli dokonamy 30 transakcji w ciągu roku - karta kosztuje 75zł
    >
    > - jeśli dokonamy 60 transakcji w ciągu roku - 0zł (przebijają tutaj
    > multibank, który wymaga 120 transakcji rocznie)
    >
    > w tej chwili są najlepsi, jeszcze dodatkowo karty rozliczane w
    > złotówkach, nieźle
    >
    > szkoda tylko że ten serwis transakcyjny polbanku taki do niczego....

    A ile kosztuje wydanie tej karty?

    I jak wyglada sprawa z maestro? Bo chyba jakas ladniejsza jest niz Visa ;)

    Piotrek

  • 19. Data: 2008-02-07 18:40:40
    Od: "emn" <e...@w...com>

    > I jak wyglada sprawa z maestro? Bo chyba jakas ladniejsza jest niz Visa ;)
    >
    > Piotrek

    W Polbanku nie ma kart Maestro - aczkolwiek fajnie by było jakby wprowadzili
    ;)

  • 20. Data: 2008-02-07 20:07:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Ja tam co tydzień kupuję przekrój za 5 i nikt się nie dziwi, czyli
    > powiedzmy 50 transakcji w roku plus do tego płacenie na allegro i karta
    > Gold w Polbanku za darmo ;)

    Ja w normalnym miesiacu karta glowna place ok. 25-30 razy + 10 razy
    dodatkowa. A place tez czasem gotowka :)

    Natomiast to co jest fajne to, ze MC Polbanku sa ladne... :) Niby taki
    detal ale ta "srednia" MC mi sie naprawde podoba (Gold jest do bani,
    poza tym znudzily mi sie "mdle" goldy).

    --
    Mithos