  • 21. Data: 2009-09-21 16:06:09
    Temat: Re: Polbank zmiany
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Cześć

    > Limity operacji w Polbanku możesz podnieść - nie pamiętam do ilu
    > złotych max - chyba 100k pln, ale udało mi się to załatwić przez
    > telefon. Tak samo wypłaty z karty debetowej też można ograniczyć/
    > podwyższyć. Tylko dla kredytówki, mimo wielokrotnego nagabywania, nie
    > udało się nic uzyskać... w razie czego będę testował ich obsługę
    > reklamacji karcianych ;-)

    Jak to jest z tymi limitami dokladnie.
    Właśnie wracam z placówki i chciałem zwiększyć limit na przelewy do 20k pln
    ale mogłem tylko do max 10k bo to górny limit.
    Karte debetową chciałem natomiast ograniczyć do 1k i też się nie da musi
    zostać 5k
    Jest ktoś tutaj kto się w tym wszystkim orientuje i mnie oświeci.
    A co do KK to na wniosku była taka pozycja do zmiany.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 22. Data: 2009-09-21 16:37:47
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > 2 przelewy z Polbanku do Eurobanku poszły.
    > Jutro będą nastepne (ach, te limity).
    > Ciekawe jak długo Eurobank to wytrzyma ?
    > Dokąd bedziemy przenosić się nastepnie ?

    U mnie też poszedł 1 przelew o 6:30 rano jest 18:40 i jeszcze go nie ma w
    Eurobanku. Co jest grane ? Czy u Ciebie przelewy dotarły ?

    Damian

  • 23. Data: 2009-09-21 17:33:06
    Od: MS <m...@m...ms>

    Damian_niusy wrote:

> [...]
    > Jest ktoś tutaj kto się w tym wszystkim orientuje i mnie oświeci.
    > A co do KK to na wniosku była taka pozycja do zmiany.

    Byłem dzisiaj w Polbanku otworzyć 3 mocne. Pan z oddziału mówi mi, że od
    dzisiaj są zmiany w toip i można mieć tylko jedno, po czym wskazał na
    ścianę, gdzie wisiała obowiązująca od dzisiaj toip. To mu wskazałem w
    tabeli, że można mieć trzy i wyjaśniłem, że jedna to jest miesięcznie
    bezpłatna wypłata gotówki w kasie z mocnego.
    Tak więc nie dziw się, że w oddziale udowodnią Ci, że nie znają własnej
    toip. Pokaż im punkt 8.1.2 w tabeli: przelewy zewnętrzne do innego banku
    w kraju, standardowo 5k, maksymalnie na życzenie klienta 100k.

    MS

  • 24. Data: 2009-09-21 17:56:46
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > toip. Pokaż im punkt 8.1.2 w tabeli: przelewy zewnętrzne do innego banku w
    > kraju, standardowo 5k, maksymalnie na życzenie klienta 100k.

    Dzięki.
    Widzisz akurat nie miałem przed sobą regulaminu żeby od razu interweniować.
    Czytałem na grupie o tych 100k ale nie byłem pewny wieć się nie kłuciłem.
    Teraz patrzę w taryfę i widać kobitka wzieła te standartowe 10k za
    maksymalne.

    Chyba starają się jak mogą blokować wypływ gotówki z banku.
    Mi to chyba nie zrealizowali przelewu do Eurobanku strasznie jestem na nich
    wkurzony.
    Zastanawiam sie teraz po co się tam pchałem.

    Damian

  • 25. Data: 2009-09-21 21:49:46
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "MS" <m...@m...ms> wrote in message news:4ab7b8d4$1@news.home.net.pl...
    > Damian_niusy wrote:
    >>

    > Byłem dzisiaj w Polbanku otworzyć 3 mocne. Pan z oddziału mówi mi, że od
    > dzisiaj są zmiany w toip i można mieć tylko jedno,

    Chciałem otworzyć 3 mocne w Krakowie, powiedziano mi że zarządzeniem
    dyrektora okręgu można tylko jedno, a trzy pod dodatkowymi warunkami -
    trzeba mieć kartę kredytową lub przelewać pensję.
    W tym samym dniu w Warszawie otworzyłem dodatkowe mocne, ale też pani
    marudziła że kierownik oddziału musi wydać zgodę.
    Dziwny to bank, którego dyrektorzy nie stosują włąsnych regulaminów.

    MichalL

  • 26. Data: 2009-09-22 03:35:19
    Od: "WitKo" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie też poszedł 1 przelew o 6:30 rano jest 18:40 i jeszcze go nie ma w
    > Eurobanku. Co jest grane ? Czy u Ciebie przelewy dotarły ?
    >
    > Damian

    Dotarły. Po 24 h od wyslania sprawdziłem i są w Eurobanku.

  • 27. Data: 2009-09-22 16:29:45
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Dotarły. Po 24 h od wyslania sprawdziłem i są w Eurobanku.

    U mnie dzisiaj przelew dopiero dotarł .
    Czy datę ksiegowania masz dzisiejszą czy normalnie wczorajszą.

    Damian

  • 28. Data: 2009-09-22 19:40:09
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Limity operacji w Polbanku możesz podnieść - nie pamiętam do ilu
    > złotych max - chyba 100k pln, ale udało mi się to załatwić przez
    > telefon.

    Mam pytanie do Ciebie jak to załatwiłeś przez telefon ?, bo ja się dzisiaj
    dowiadywałem w 2 źródłach telefonicznie i przez kontakt polbank24 i
    stwierdzili że do karty debetowej to i owszem można zmienić telefoniczne ale
    do przelewów tylko osobiście w placówce. A najlepsze że jeśli placówka jest
    partnerska to mogą to wprowadzać 3 dni :D

    Damian

  • 29. Data: 2009-09-22 19:51:04
    Od: "WitKo" <x...@x...pl>

    > Czy datę ksiegowania masz dzisiejszą czy normalnie wczorajszą.
    >
    > Damian

    W Eurobanku zaksiegowali mi w tym samym dniu - 21 wrz.,
    ale z Polbanku przelałem wcześnie rano.