  • 11. Data: 2010-08-01 15:43:01
    Temat: Re: Polbank24 - zabezpieczenia
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 15:07:31 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > To jeszcze pytanie pomocnicze: Da się otworzyć mocne przez sieć/telefon?

    Tylko w placówce + stos papieru. Niestety.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2010-08-01 21:18:47
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > max 6 rachunków mocno oszczędzających, o ile zgodzisz się na wyciągi
    > elektryczne ;-)

    A z czego to wynika, że 6? W Toip stoi, że tylko 3... :-(

    --
    MiCHA

  • 13. Data: 2010-08-01 21:22:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > A z czego to wynika, że 6? W Toip stoi, że tylko 3... :-(

    Z promocji (też się pytałem) dla posiadaczy wyciągów elektronicznych.
    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 14. Data: 2010-08-02 05:08:12
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z promocji (też się pytałem) dla posiadaczy wyciągów elektronicznych.

    A jest jakiś sensowny argument by tyle posiadać? Przy nielimitowanych
    przelewach na ROR to właściwie po co?

  • 15. Data: 2010-08-02 05:42:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jest jakiś sensowny argument by tyle posiadać? Przy nielimitowanych
    > przelewach na ROR to właściwie po co?

    Noo, jak ktoś chce trzymać więcej niż ~49000 ;)
    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 16. Data: 2010-08-02 07:01:02
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    > Noo, jak ktoś chce trzymać więcej niż ~49000 ;)

    No OK ;-) Patrzyłem ze swojej pozycji osoby, która potrzebuje rachunku
    bieżącego z saldem +/- 5000. Natomiast przy obecnej sytuacji w Grecji
    ładować tam 50.000 lub więcej... no nie wiem... chyba, że dla kogoś to
    grosze...