  • Data: 2010-01-25 18:40:11
    Temat: Polcard - czy zgloszenie przez www jest skuteczne?
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam problem - jeden ze sklepow (Lidl) w mojej okolicy przyjmuje
    platnosci kartami dopiero przy zakupach od 20 pln.
    Wiem (z grupy), ze jest to najprawdopodobniej niezgodne z umowa sklepu
    z Polcardem (bo on obsluguje ten sklep).

    Polcard zostal poinformowany przez formularz na www - dostalem rozniez
    odpowiedz, ze informacja zostala przekazana do opiekuna handlowego.

    I teraz pytanie: Czy w przypadku Polcardu takie cos juz wystarczy aby
    "naprostowac" sklep (tzn zeby nie bylo dziwnych ograniczen), czy
    dobrze by bylo zlozyc reklamacje w moim banku?

    Pozdrawiam
    Rafal