  • Data: 2009-02-14 16:01:45
    Temat: Polecenie przelewu (wire transfer) bez konta w banku
    Od: "Hela" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć :)

    Chciałam sobie kupić fajny zestaw książek do nauki języka w sklepie
    internetowym z USA. Są tam trzy metody płatności: karta kredytowa,
    PayPal i wire transfer. Jak sprawdziłam wire transfer to polecenie
    przelewu po naszemu :) Po wybraniu tej opcji w tym sklepie dostaję
    numer konta tej firmy w USA i kwotę jaką mam przesłać.

    Próbowałam w kilku bankach wpłacić pieniądze w ten sposób (niedużo,
    87 dolarów z kosztami transportu) ale wszędzie mi mówili, że trzeba
    mieć konto w banku. Nie mam konta ani karty kredytowej - wire transfer
    to dla mnie jedyna możliwość przekazu pieniędzy.

    I dlatego mam pytanie. Czy ktoś wie w jaki sposób można przesłać
    zagranicę pieniądze bez posiadania konta w banku? Może pocztą -
    czekiem pocztowym? Może w jakimś banku można wpłacić w kasie na
    konto zagranicą? Z tego co czytałam w Stanach ta opcja wire transfer
    umożliwia wpłacenie pieniędzy "w okienku" bez posiadania konta.
    Jak jest z tym u nas?

    Buziaki,
    Hela