  • 11. Data: 2002-05-14 21:14:52
    Temat: Re: Polecenie zaplaty w Multi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > TPSA (nie we wszystkich regionach jeszcze).

    Wlasnie u mnie tak, ale wyrzucilem swego czasu ich druczek - co moge teraz
    zrobic?

  • 12. Data: 2002-05-14 21:39:34
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Wlasnie u mnie tak, ale wyrzucilem swego czasu ich druczek - co moge
    teraz
    > zrobic?

    Zadzwon pod bezplatny numer 0 800 50 80 18 i zamów druk "Zgoda na
    obciążanie rachunku" do domu. Miej gotową fakturę za telefon, bo
    zapytają Cię o identyfikator klienta.

    A jak już będziesz rozmawiaj, to (też) wspomnij, żeby umieścili pdf'a na
    stronach.

  • 13. Data: 2002-05-14 21:42:25
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Wlasnie u mnie tak, ale wyrzucilem swego czasu ich druczek - co moge
    teraz
    > zrobic?

    No i oczywiscie mozesz sie przespacerowac do swojego BOK-u i wypelnic na
    miejscu, jesli wolisz niz dzwonic. Ja wole dzwonic, bo nie lubie mojego
    BOK-u.

  • 14. Data: 2002-05-14 21:48:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No i oczywiscie mozesz sie przespacerowac do swojego BOK-u i wypelnic na
    > miejscu, jesli wolisz niz dzwonic. Ja wole dzwonic, bo nie lubie mojego
    > BOK-u.

    O to jutro rano _rowerem_ podjade :)

  • 15. Data: 2002-05-14 21:50:33
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > O to jutro rano _rowerem_ podjade :)

    Istotnie, tę opcję przeoczyłem :)
    A to dziwne, bo sam z niej korzystam...

  • 16. Data: 2002-05-15 16:35:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Jaki NIP banku ?!

    NIP wierzyciela :-))

    > Musisz miec albo druczek z firmy albo wszytkie dane do wypelnienia
    > takiego druczku w placowce . Chyba nie wszystkie one znajduja sie na
    > zwyklej fakturze (identyfikator platnosci ?)

    Jakby ktos potrzebowal ID platnosci dla PlusGsm to jest: 10102030 (ew.
    www.plusgsm.pl)
    Dla TPSA to jest numer ewidencyjny urzadzenia: xxx-xxx-xxxx-xxxx (na
    fakturze)
    Reszta jest na fakturze :-))
    pzd

  • 17. Data: 2002-05-15 19:11:00
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Uzytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisal w wiadomosci

    > NIP wierzyciela :-))

    > Jakby ktos potrzebowal ID platnosci dla PlusGsm to jest: 10102030 (ew.
    > www.plusgsm.pl)
    No co ty!!!!!!!!! ID platnosci dla Plusgsm to nr konta klienta- ten 8-mio
    cyfrowy na fakturze!

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 18. Data: 2002-05-15 21:27:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > No co ty!!!!!!!!! ID platnosci dla Plusgsm to nr konta klienta- ten 8-mio
    > cyfrowy na fakturze!

    Ups, faktycznie:
    Identyfikator płatności - to 8 cyfrowy numer konta klienta w Polkomtel S.A.
    podany na pierwszej stronie faktury. Nazwa i Adres Klienta oraz podpis muszą
    być zgodne z podanymi w banku klienta.
    pzd

  • 19. Data: 2002-05-15 21:47:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    S.A.
    > podany na pierwszej stronie faktury. Nazwa i Adres Klienta oraz podpis

    Ja mam Idee glowna i ERE - a tutaj nie wiem - zadzownic mam na infolinie?
    Kurde ja nawet hasla nie pamietam do tego telefonu - place swoje 24 zl i juz
    :)

  • 20. Data: 2002-05-16 06:26:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ja mam Idee glowna i ERE - a tutaj nie wiem - zadzownic mam na infolinie?
    > Kurde ja nawet hasla nie pamietam do tego telefonu - place swoje 24 zl i
    juz

    Zadzwon i na infolinie (albo na www moze tez jest taki dokladny opis jak
    wypelnic druk PZ) i zapytaj ID platnosci przy poleceniu zaplaty (zgodzie na
    obciazanie rachunku) i juz masz wszystkie dane do PZ :-)) Wojtek pisal, ze
    druczek moze byc Multi :-))
    pzd