  • 1. Data: 2005-06-26 10:25:08
    Temat: Polskie karty debetowe w Anglii
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    Witam.
    Mam pytanie dotyczące płatności kartą debetową za granicą (Anglia).
    Czy karty VISA Electron mBanku i Maestro ING pozwalają na bezproblemowe
    wypłacanie gotówki w zagranicznych bankomatach i uiszczanie opłat w
    sklepach?

    Niedługo jadę do Anglii i chcę wiedzieć co mnie pod tym względem tam czeka.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    pozdrawiam
    Wizard

  • 2. Data: 2005-06-26 10:40:45
    Temat: Re: Polskie karty debetowe w Anglii
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > sklepach?
    >
    > Niedługo jadę do Anglii i chcę wiedzieć co mnie pod tym względem tam
    nie ma problemu z wyplata i platnosciami

  • 3. Data: 2005-06-26 11:33:41
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    > nie ma problemu z wyplata i platnosciami

    Dzieki.

    A jak wyglada sprawa prowizji?

    pozdrawiam
    Wizard

  • 4. Data: 2005-06-26 11:50:35
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Wizard napisał(a):

    > Dzieki.
    >
    > A jak wyglada sprawa prowizji?

    A to strony mBanku i ING BŚ nie działają??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2005-06-26 15:13:10
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Czy karty VISA Electron mBanku i Maestro ING pozwalają na bezproblemowe
    > wypłacanie gotówki w zagranicznych bankomatach i uiszczanie opłat w
    > sklepach?
    Miałem w zeszłym roku problem z zapłaceniem Visą Electron mBanku w
    supermarkecie. Po prostu odrzucało transakcje. W bankomacie stojącym tuż
    przy supermarkecie, bez problemu wypłaciłem kasę. Najlepiej jakąś wypukłą
    sobie załatw - z nimi z reguły jest mniej problemów ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 6. Data: 2005-07-02 18:34:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Wizard"

    > A jak wyglada sprawa prowizji?

    bezkonkurencyjna jest VE DB - bezgotowkowo lub w bankomatach Barclays
    Bank - mBank miał ponad 5% gorsze przeliczenia

    Uważam, że Maestro ING lepiej się sprawdzi - zrób taką samą wypłatę
    jednocześni jedną kartą po drugiej to sprawdzimy
    *** blad ***