  • 21. Data: 2009-01-14 20:52:50
    Temat: Re: Pomylilem sie
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Dieter wrote:
    > 26.1.09 - 1.2.09 - duzy dolek.
    >
    > D.

    Również i mnie dzisiejsza sesja zmusiła do rewizji poglądów na rynek.
    Prognozuję, że styczeń będzie kopią listopada, tzn. przyszły tydzień
    będzie wyglądał tak: poniedziałek, wtorek - rajd do góry z powodu Obamy,
    potem do końca tygodnia spadki z pokonaniem minimum tego tygodnia. Na
    wykresie powstanie czarna świeca tygodniowa z długim górnym cieniem.
    Ostatni tydzień stycznia (właśnie 26.01-01.02) to biała świeca z dołkiem
    na ok. 1568 i zamknięcie miesiąca na poziomie ok. 1740 na FW20H09.

    Dieter, w pewnym sensie masz rację. Wzrosty zaczęły się w listopadzie.
    To, co jest teraz, to trójfalowa korekta. Nowego minimum bessy nie
    będzie w tym kwartale. Do końca kwietnia lub początku maja powinniśmy
    być na ok. 2030-2150.

    Hint na jutro: rano ciąg dalszy zwały, po południu mega odpał na DAX i
    S&P500, które zakończą dzień na plusach. U nas powinniśmy wyrysować
    białą świecę z dolnym cieniem (minimum ok. 1616-22) i zamknąć na
    poziomie 1685.

  • 22. Data: 2009-01-14 20:54:23
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Nakresl mi definicje profesjonalnego analityka. Osoby, ktore wymieniles,
    > tzn. Balcerowicz, Rozlucki, Orlowski

    ... przepraszam że zapytam, ale czy tu mowa o tym Orłowskim, który w 24 min
    50 sek filmu na UPRTV

    Debata o przyjęciu Euro. 13 X 2008
    http://www.uprtv.pl/uprtv/uprtv_index.php

    nie kuma jak w darmowy i najłatwiejszy spoosób zabezpieczyć się przed
    ryzykiem kursowym ... , oraz w 13 min 00 sek stwierdza że duży MUSI się
    wolniej rozwijać od małego (patrz Chiny) ..... ?

    Dr.Endriu

  • 23. Data: 2009-01-14 20:56:33
    Od: "czarny" <c...@g...tam>

    Czy to wynika z astro ?

  • 24. Data: 2009-01-14 20:57:04
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ryzykiem kursowym ... , oraz w 13 min 00 sek stwierdza że duży MUSI się
    > wolniej rozwijać od małego (patrz Chiny) ..... ?

    A dokładniej tu:

    http://www.uprtv.pl/uprtv/uprtv_1.php?search=true

    Dr.Endriu

  • 25. Data: 2009-01-14 20:58:56
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Kto to jest wg Ciebie profesjonalny analityk na ktorego powolujesz sie w
    > co drugim poscie?

    ale sam sie stawiasz w ich szeregu atakujac kazdego kto osmieli sie watpic w
    wiare gwiazdowrozbiarstwa obojetnie z jakiego powodu albo w kolejna prognoze
    nie wazne czy trafna czy nie.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 26. Data: 2009-01-14 21:00:12
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > A dokładniej tu:
    >
    > http://www.uprtv.pl/uprtv/uprtv_1.php?search=true

    Nie tu.

    Trzeba wpisać w "Szukaj": Debata o przyjęciu Euro. 13 X 2008

    Dr.Endriu

  • 27. Data: 2009-01-14 21:02:45
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "Sheen" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
    > To, co jest teraz, to trójfalowa korekta. Nowego minimum bessy nie będzie
    > w tym kwartale.

    oczywiście, że będzie - nie po to spadli ponad 200pkt w 4 dni żeby tego nie
    zrobić

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 28. Data: 2009-01-14 21:09:06
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    3 sesje.

    D.

  • 29. Data: 2009-01-14 21:10:33
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "czarny" <c...@g...tam> napisał w wiadomości
    > Znecac sie nad Dieterem za nietrafiona prognoze moga tylko nieudacznicy.
    > Kazdy ma rozum, widzi kreski i to powinno wystarczyc a prognozy podawane
    > tutaj mozna traktowac jako potwierdzenie wlasnych przemyslen co do
    > kierunku lub jako ostrzezenie, ze jednak nasza analiza jest byc moze
    > chybiona. Smiac sie to mozna ale np z ab, ktory juz jakis czas temu
    > gratulowal "trafionej" prognozy.

    Rownie dobrze mozna zastosowac taki schemat do kazdego a nawet takiego
    jednego Balcerowicza, kaczki, donka czy kogokolwiek. Zabraniać krytykować,
    nie zgadzać się, dyskutować na ten temat grupie dyskusyjnej mogą tylko
    debile.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 30. Data: 2009-01-14 21:16:11
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > 06.01.09 byl mega wazny. Moja prognoza dla USDPLN zakladala odpal w gore
    > od tego dnia i tak tez sie stalo. WIG20 tez zaliczyl odpal dokladnie od
    > tego dnia ale w druga strone, zakladalem up.
    >
    > Nie ma lekko, trzeba walczyc dalej.

    Sam widzisz, ze te Twoje metody zdarzają sie zawodne. Dołek okazał sie być
    lokalną górka.
    Diametralnie zmienia to podejscie do rynku. Do tego dochodzi kwestia bardzo
    szerokiego stopa, który powoduje
    duze obsuniecie kapitału. I teraz narybek, który liczył na Twoja prognoze
    został z reka w nocniku.
    Oczywiscie nie mam najmniejszych pretensji do Ciebie o nietrafiona prognoze.
    Jestem dosc długo na tej grupie i irytuje mnie to, że nawet jesli ktos
    zapoda cos przydatnego w trejdingu
    to jest to na zasadzie "ryby" a nie "wędki". Taka pomoc to po prostu lipa. A
    jesli nie ma sie zamiaru zdradzac
    swoich metod to po co zapodawac jakies infa ktore pokazuja ze sie dobrze
    porusza na rynku?

    Arch