  • 51. Data: 2009-01-15 10:55:10
    Temat: Re: Pomylilem sie
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > 26.1.09 - 1.2.09 - duzy dolek.

    Jako ciekawostke zacytuje to co napisal "PEGASUS7" tutaj:
    http://astromarket.blox.pl/2009/01/Testujmy-koncepcj
    e.html
    PEGASUS7 pisze o 20 sesjach roznicy wiec przelom stycznia/lutego by sie
    zgadzal. A jak bedzie zobaczymy.

    <cytat>
    Dlugo spieralismy sie z Dieterem w ub. roku o daty zwrotow( moje byly zawsze
    przesuniete do przodu o 20 sesji ale zawsze ostateczne i dokladniejsze).
    Wniosek plynie taki: Notowania nalezy przesuwac w czasie (wystarczy nawet
    wzrokowo) o cztery tygodnie (ok.20 sesji) tzn, cofnac wykres indeksu o 20
    sesji tak, zeby min. indeksu odpowiadalo min. solunara i wartosc
    prognostyczna wzrosnie do 100 % (dlatego moje prognozy sa tak dokladne).
    Niestety prawda jest taka , ze jakas perfidna "niewidzialna reka rynku",
    kazdy matematycznie tzn. zmudnie wyliczony szczyt lub dolek notowan, zawsze
    przesuwa o 20 sesji. Mysle, ze to takie min. potrzebne spekulantom typu
    Merril Lynch aby, zajac przeciwtawne pozycje sztucznie kreujac popyt lub
    podaz (tzw. rolowanie notowan) tym samym zabuzajac wszelkie wskazniki,
    rowniez nastrojow.. Temat do przemyslen...
    </cytat>

    Pozdrawiam

    Darek

  • 52. Data: 2009-01-15 12:35:15
    Od: k...@o...pl

    On 14 Sty, 21:52, Sheen <z...@v...pl> wrote:

    > Hint na jutro: rano ciąg dalszy zwały, po południu mega odpał na DAX i
    > S&P500, które zakończą dzień na plusach.
    Na razie wygląda, że jest na to szansa. Masz prognozę na jutro?;)

  • 53. Data: 2009-01-15 12:52:11
    Od: "Jan" <j...@h...com>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > 06.01.09 byl mega wazny. Moja prognoza dla USDPLN zakladala odpal w gore
    > od tego dnia i tak tez sie stalo. WIG20 tez zaliczyl odpal dokladnie od
    > tego dnia ale w druga strone, zakladalem up.
    >
    > Nie ma lekko, trzeba walczyc dalej.
    >

    > D.

    Zrobiłeś prognozę która się nie sprawdziła, co tylko potwierdza słuszność
    prognozy :)
    To tak dla żartu :)

  • 54. Data: 2009-01-15 17:13:12
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > dla mnie trudne bylo zaakceptowanie strat ( ale jakos daje sobie z tym
    > rade).
    > Duzo trudniejsze jest wysiedzenie jajka na pozycji zyskownej. Tutaj mam
    > spory klopot :).

    Nie jestes wyjatkiem. Jest takie powiedzenie:
    Amatorzy nie ucinają strat a zawodowcy ucinaja zyski.

    Arch

  • 55. Data: 2009-01-15 20:44:36
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    k...@o...pl wrote:

    > Na razie wygląda, że jest na to szansa. Masz prognozę na jutro?;)

    Mam. Trochę dzisiejszy dzień wyglądał inaczej niż myślałem, ale odbicie
    i dołek tej fali jes. Teraz Obama rally do wtorku.

  • 56. Data: 2009-01-15 21:46:36
    Od: k...@o...pl

    On 15 Sty, 21:44, Sheen <z...@v...pl> wrote:

    > Mam. Trochę dzisiejszy dzień wyglądał inaczej niż myślałem, ale odbicie
    > i dołek tej fali jes. Teraz Obama rally do wtorku.

    i tak nieźle. koniec dnia na plusach w stanach, u nas pod koniec dnia
    zmniejszenie spadków.
    wig20 1684,35 a pisałeś 1685.

  • 57. Data: 2009-01-16 14:45:14
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

> [...]
    > od tego dnia i tak tez sie stalo. WIG20 tez zaliczyl odpal dokladnie od
    > tego dnia ale w druga strone, zakladalem up.

    tiaaaa

    a durnie bedą dalej pzrez twpje kretyńskie prognozy tracic kasę wierszokleto
    kosmiczny

    a ja wypocząłem na białym piaseczku w Male

    i nie była to pomyłka

  • 58. Data: 2009-01-17 19:01:55
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    26.1.09 - 1.2.09 - tutaj prognozuje dolek.

    Według najnowszej prognozy S.Dębowskiego (z 13 stycznia):
    "6 stycznia w USA zakończyła się korekcyjna fala 4 i powróciły spadki. Dwie
    ostatnie sesje to niewielka korekta ostatnich spadków w cieniu fatalnych
    wyników amerykańskich spółek za IV kw 2008r.
    Korekta spadków może potrwać kilka sesji (inauguracja prezydentury B.Obamy
    powinna na krótko podtrzymać wzrosty) ale później musi się wypełnić duża
    spadkowa piątka z przebiciem w dół październikowych dołków na S&P 500 - 741 pkt.
    Zgodnie z teorią fal Elliotta dopiero wtedy czyli mniej więcej w połowie marca
    zaistnieją warunki do rozpoczęcia dużego odbicia na giełdach światowych".

    Jakie są Twoje założenia skoro dołek bessy ma być już na początku lutego.
    A co będzie później? Trend boczny czy fala wzrostowa?

  • 59. Data: 2009-01-17 19:25:18
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    up.

    D.

  • 60. Data: 2009-01-17 22:30:02
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 14-01-2009 o 21:52:50 Sheen <z...@v...pl> napisał(a):

    > Dieter wrote:

    > Hint na jutro: rano ciąg dalszy zwały, po południu mega odpał na DAX i
    > S&P500, które zakończą dzień na plusach. U nas powinniśmy wyrysować
    > białą świecę z dolnym cieniem (minimum ok. 1616-22) i zamknąć na
    > poziomie 1685.

    gratulacje
    Z.