  • 1. Data: 2002-10-01 12:04:55
    Temat: Pomysl dla portali
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

    Witam!
    Nie ukrywam (juz nie muszę ;-), że chciałbym założyć sobie konto w
    Niemczech w celu taniego płacenia za towar tam kupowany (SWIFT jednak
    jest dosyć drogi).
    Niestety nie znam niemieckiego, a banki niemieckie zdają się nie
    posługiwać angielskim, nie mówiąc już o innych cywilizowanych językach
    :-(.
    Pewno jeszcze nikt nie zrobił porównania ofert banków niemieckich
    pod kątem kosztów utrzymania konta, przelewów, wygody itp. Jakby ktoś
    zrobił to proszę o info :-). Chętnie wejdę na taką stronę, mogę nawet
    poklikać na bannery reklamowe jak trzeba.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

    PS. Tutaj oferta niemieckiego Citka:
    http://www.citibank.de/germany/service/kontakt/3.asp

    Ja nie wiele z tego rozumiem, z wyjątkiem skrótów typu Euro, TAN, itp.
    (brzmią nieźle ;-)

    Co to jest:
    Gutschrift von 15 Cent pro Transaktion (Max. 10 Transaktionen bzw. 1,50
    Euro im Monat)

    K.

  • 2. Data: 2002-10-01 19:46:45
    Temat: Re: Pomysl dla portali
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Bax wrote:

    > Co to jest:
    > Gutschrift von 15 Cent pro Transaktion (Max. 10 Transaktionen bzw. 1,50
    > Euro im Monat)

    Gutschrift to uznanie konta. Czyli za 1.5 EUR na mies. masz 10
    transakcji..... ale to tak jakby wyrwane z kontekstu.
    M.Dudek

    Najnowszy DV-747 Pioneer czyta
    wszystko oprócz kartki papieru
    http://clonex.a4.pl/?dvd=sklep
    mailto:d...@c...net
    ==============================

  • 3. Data: 2002-10-02 07:24:10
    Od: w...@p...onet.pl

    Też próbuję coś znaleźć rozsądnego, ale nie jest to łatwe. Podaję ci 2 linki:
    http://dir.web.de/Wirtschaft+%26+Finanzen/Finanzdien
    stleistungen/Banken+%
    26+Sparkassen/Direktbanken
    http://finanzen.aol.de/finanzen/special/contentview.
    jsp?nr=25&cid=243121
    O ile doczytasz się jakiejś ciekawej propozycji to daj znać. Ciekawe propozycje
    wydają się Advance Bank i NetBank. Pzdr Heniek

  • 4. Data: 2002-10-02 07:55:23
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing.pl>

    Bax wrote:

    > Co to jest:
    > Gutschrift von 15 Cent pro Transaktion (Max. 10 Transaktionen bzw.
    > 1,50 Euro im Monat)

    Dostajesz 15 centów za każdą transakcję, którą wykonujesz sam, czyli nie
    obciążając panienki z okienka. Ograniczenie do 10 transakcji -> maksymalna
    kwota to 1,50 Euro w miesiącu, czyli od 11 transakcji nie ma nagrody.

    --
    ST

  • 5. Data: 2002-10-02 20:32:33
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    propozycje
    > wydają się Advance Bank i NetBank. Pzdr Heniek

    O dzięki. Jadę tano do Niemiec, więc poszukam dopiero po powrocie ;-). Co to
    znaczy "Kontoführung" ? Opłata miesięczna? A "kostenlos" - za friko?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2002-10-02 20:39:58
    Od: Michał Rolka <m...@m...homeip.net>

    BaLab wrote:

    > O dzięki. Jadę tano do Niemiec, więc poszukam dopiero po powrocie ;-). Co to
    > znaczy "Kontoführung" ? Opłata miesięczna? A "kostenlos" - za friko?

    http://slowniki.onet.pl/index.html?tekst=f%FChrung&t
    r=nie-auto
    http://slowniki.onet.pl/index.html?tekst=kostenlos&t
    r=nie-auto