  • 1. Data: 2011-02-26 15:09:14
    Temat: Ponownie KK do płacenia za zakupy USA
    Od: JB <j...@o...pl>

    Witam,
    proszę o poradę w sprawie KK. Szukam możliwości płacenia za zakupu w
    UK i USA (tylko poprzez internet).
    Nie potrzebuję dużego limitu, ważne to brak opłat, termin grace
    niewazy od razu spłacam.

    Mam konto w mBanku, GetinOnline, Eurobank - moze to przyspieszy
    decyzję.
    Czy mając którąś z ww debetówek mogę ją "podpiąc" np. pod PayPal.

    JB

  • 2. Data: 2011-02-26 15:32:22
    Temat: Re: Ponownie KK do płacenia za zakupy USA
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "JB" <j...@o...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...
[...]

    ---------------------
    A czy to musi byc kredytowka?
    Moze np. MC wydawane do kont w USD i GBP przez BZWBK, pozbywasz sie
    przewalutowan, karty sa embosowane, czyli powinno nie byc problemu z
    placeniem przez internet. Czy faktycznie platnosci mozna dokonywac tylko
    kredytowka?

  • 3. Data: 2011-02-26 15:45:37
    Od: JB <j...@o...pl>

> [...]
    > przewalutowan, karty sa embosowane, czyli powinno nie byc problemu z
    > placeniem przez internet. Czy faktycznie platnosci mozna dokonywac tylko

    Faktycznie konto bez opłat. Przelew drogo !! I nei mogę znaleźć
    informacji ile za wydanie kartu MC do konta.

  • 4. Data: 2011-02-26 15:50:50
    Od: JB <j...@o...pl>

> [...]
    > przewalutowan, karty sa embosowane, czyli powinno nie byc problemu z
    > placeniem przez internet. Czy faktycznie platnosci mozna dokonywac tylko

    Faktycznie jest to opcja. Przelew drogo !! ale karta za free na
    pierwszy rok - potem 10 $.

    To chyba będzie opcja dla mnie.

  • 5. Data: 2011-02-26 16:43:00
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    A może:
    http://prepaid.bzwbk.pl/karty-walutowe/karty-walutow
    e-z-doladowaniem.html

    pozdr. Piotr W.

  • 6. Data: 2011-02-26 16:57:58
    Od: JB <j...@o...pl>

    On 26 Lut, 17:43, "Piotr W." <p...@p...com> wrote:
    > A mo e:http://prepaid.bzwbk.pl/karty-walutowe/karty-walut
    owe-z-doladowaniem....

    > pozdr. Piotr W.

    Nie mogę znaleźć - czy trzeba mieć konto w BZWBK?

  • 7. Data: 2011-02-26 17:45:27
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    >proszę o poradę w sprawie KK. Szukam możliwości płacenia za zakupu w
    >UK i USA (tylko poprzez internet).

    Polbank, złotówkowa ale kursy są czasem niższe niż NBP.

    MichalL

  • 8. Data: 2011-02-26 17:49:17
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    >Nie mogę znaleźć - czy trzeba mieć konto w BZWBK?

    Jak rozumiem, to prepaid. I wygląda na to że wydawany bezpłatnie. Problem
    prawdopodobnie polega na tym, że musisz wydać wszystko z karty, bo odzyskanie
    gotówki kosztuje.

    MichalL

  • 9. Data: 2011-02-26 18:02:07
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Jak masz konto PayPal w PLN to podepnij którąkolwiek debetówkę, a
    najlepiej eKonto w mBanku, zrób przelew na PayPal w PLN i tam
    przewalutuj na USD i zapłać. Kursy są przyzwoite i mniej złodziejskie
    niż w naszych bankach.

  • 10. Data: 2011-02-26 21:10:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-26 17:57, JB pisze:

    > Nie mogę znaleźć - czy trzeba mieć konto w BZWBK?

    To cos slabo szukasz, bo od razu po kliknieciu jest:

    "Karta jest na okaziciela, zatem przy jej nabyciu nie ma konieczności
    podpisywania umowy z bankiem."

    "Karta na okaziciela - możesz ją sprezentować dowolnej osobie"