  • 11. Data: 2004-10-14 14:46:45
    Temat: Re: Porownanie dwoch e-bankow
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Jarek" news:ckjo43$8ap$1@srv.cyf-kr.edu.pl
    > ja mam m.in. w mBanku i jestem bardzio zadowolony - wysokie
    oprocentowanie
    > lokat. przelewy wewnetrzne za darmo i szybkie, zewnetrzne 50gr. narazie
    > żadych kłopotów.

    Zgadzam się z Jarkiem :) Bank jak na razie działa wzorcowo :) Gdy by tylko
    jeszcze podnieśli delikatnie oprocentowanie ekonta i znieśli opłaty za
    przelewy wewnętrzne naprawdę cacy :) Ale i tak na chwilę to naprawdę dobry
    bank :) Polecam.

  • 12. Data: 2004-10-14 16:11:17
    Od: Marcin Wieczorek <i...@n...lubie.spamu.org>

    Doktor Plama wrote:
    [ciach]

    Przesada... tego typu spamy jakoś tak dziwnie mnie zniechęcają
    do produktu. Ja wiem, że to nie multibank tak spamuje, ale
    niesmak pozostaje.

    --
    Marcin Wieczorek

  • 13. Data: 2004-10-14 16:15:07
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Piter
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Zgadzam się z Jarkiem :) Bank jak na razie działa wzorcowo :) Gdy by
    > tylko jeszcze podnieśli delikatnie oprocentowanie ekonta i znieśli
    > opłaty za przelewy wewnętrzne...

    Chyba zwenętrzne?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 14. Data: 2004-10-15 13:36:46
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Henryk "Plumski" Plumowski" news:ckm8mj$rh$1@news.onet.pl
    > Chyba zwenętrzne?

    Mój błąd sory :)

  • 15. Data: 2004-10-16 07:38:35
    Od: "piol" <p...@w...pl>

    Ja polecam BRE mBank. Jedyna opłata to opłata za przelew - 0,5zł.

    ---------
    Konto w mBanku zupełnie nic nie kosztuje
    Polecam Wszystkim
    Chcesz założyć lub poczytać o koncie
    http://mbank.payback.pl/referer.php?hash=pkt.93322.p

  • 16. Data: 2004-10-16 07:49:42
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-16, piol <p...@w...pl> wrote:
    > Ja polecam BRE mBank. Jedyna opłata to opłata za przelew - 0,5zł.

    ---------
    > Konto w mBanku zupełnie nic nie kosztuje
> [...]
    Co to do cholery ostatnio wysypało spamiarzy tak ???!
    Niech ktoś podniesie problem na forum mbanku :)...
    Non stop jak nie mBank to Multibank ..aż człowieka zraża do obu ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 17. Data: 2004-10-16 12:06:28
    Od: "piol" <p...@w...pl>

    > Co to do cholery ostatnio wysypało spamiarzy tak ???!
    > Niech ktoś podniesie problem na forum mbanku :)...
    > Non stop jak nie mBank to Multibank ..aż człowieka zraża do obu ..
    Macie racje troche przesadzilem
    ;)

  • 18. Data: 2004-10-18 07:39:56
    Od: LLL <l...@l...pl>