  • 1. Data: 2008-01-21 22:49:03
    Temat: Porównanie ofert banków
    Od: FiLiP <s...@s...com>

    Witam

    Poszukuję strony z kompletnym porównaniem ofert zwykłych i
    oszczędnościowych kont bankowych (opłaty, prwizje, oprocentowanie). Do
    tej pory znalazłem głównie porównania 5 banków i to w formie raczej
    reklamowej. Nie ma jakiejś dużej tabeli z porównaniem wszystkich ofert?

    --
    Pozdrawiam,
    FiLiP

  • 2. Data: 2008-01-21 23:05:38
    Temat: Re: Porównanie ofert banków
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 23:49:03 +0100,
    osoba podpisana: FiLiP <s...@s...com>
    napisała:
> [...]
    > tej pory znalazłem głównie porównania 5 banków i to w formie raczej
    > reklamowej. Nie ma jakiejś dużej tabeli z porównaniem wszystkich ofert?

    Te kilkaset/kilka tysięcy banków spółdzielczych też ma być uwzględnione?

    KJ (zgryźliwy)

    PS. Myślę, że nie znajdziesz niczego takiego, jeśli już to będzie to
    kilka większych banków; a poszukiwania zacząłbym od jakiejś rzepy/GW czy
    gazety prawnej

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 3. Data: 2008-01-21 23:15:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sty, 23:05, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > PS. Myślę, że nie znajdziesz niczego takiego, jeśli już to będzie to
    > kilka większych banków; a poszukiwania zacząłbym od jakiejś rzepy/GW czy

    Na Money.pl jest dosyc szerokie porownanie.

  • 4. Data: 2008-01-22 04:30:06
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 23:05:38 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > Te kilkaset/kilka tysięcy banków spółdzielczych też ma być uwzględnione?

    A przydałoby się coś takiego w ogóle? Od dawna planowałem coś takiego
    zrobić, jest już nawet domena, połowa skryptów i szkic designu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2008-01-22 11:23:14
    Od: a...@g...com

    On Jan 21, 11:49 pm, FiLiP <s...@s...com> wrote:
> [...]
    > tej pory znalazłem głównie porównania 5 banków i to w formie raczej
    > reklamowej. Nie ma jakiejś dużej tabeli z porównaniem wszystkich ofert?

    Ciekawe zestawienie jest na http://www.waldekr.prv.pl/pl/008/. A
    szczegółowe porównanie banków internetowych znajdziesz na stronie
    Money.pl: http://www.money.pl/banki/online/porownanie/ogolne/

    A odnosząc się do ostatniej sytuacji zniknięcia pieniędzy z kont
    (zawiniła VISA) to zabezpieczenie się na przyszłość jest proste.
    Pieniądze -
    nawet te bieżące należy trzymać na różnych kontach i gdy problem
    będzie z jednym,
    zawsze zostaje drugie, trzecie... Boicie się opłat? To trzeba zakładać
    DARMOWE konta,
    które jeść nie wołają... A najlepiej, żeby można było korzystać z tych
    samych
    bankomatów i do tego - mieć alternatywę wypłaty w oddziale banku. Ja
    tak zaraz robię.
    Dobrą opcją jest Inteligo (tu nie było zamieszania z VISA) i Toyota
    Bank (mają
    najlepiej oprocentowane konto oszczędnościowe - do 5,3%). Ciekawa
    oferta jest tutaj:
    http://www.waldekr.prv.pl/pl/008/

  • 6. Data: 2008-01-22 12:07:21
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "scream" 1...@4...net

    > A przydałoby się coś takiego w ogóle?

    Tak, o ile dane byłyby prawdziwe. :)

    > Od dawna planowałem coś takiego zrobić, jest już
    > nawet domena, połowa skryptów i szkic designu.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-01-22 16:06:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 13:07:21 +0100, Eneuel Leszek napisał(a):

    > Tak, o ile dane byłyby prawdziwe. :)

    OK, ale właściwie taka strona pełniłaby funkcję tylko informacyjną.
    Rzeczywiście ktoś by takiego czegoś potrzebował, czy tylko tak piszesz, bo
    wygodnie byłoby zerknąć raz na rok w którym banku jest największy % na
    lokacie? :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2008-01-22 16:53:38
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "scream" 86254musuqms$....@4...net

    > OK, ale właściwie taka strona pełniłaby funkcję tylko informacyjną.

    Aha... Ja myślałem, że będzie przynosiła śniadanie do łóżka...
    No... To jak tylko pełniłaby funkcję informacyjną -- to chyba nie jest potrzebna...

    > Rzeczywiście ktoś by takiego czegoś potrzebował, czy tylko tak piszesz,

    Prorokiem nie jestem.
    Informacja zazwyczaj jest w cenie. :)

    > bo wygodnie byłoby zerknąć raz na rok w którym banku jest największy % na lokacie?
    :)

    Ja bym zaglądał dwa razy do roku. ;) (lub nawet tyleż razy w miesiącu, o ile strona
    miałaby sens)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2008-01-22 16:56:21
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 17:06:52 +0100, scream napisał(a):

> [...]
    > Rzeczywiście ktoś by takiego czegoś potrzebował, czy tylko tak piszesz, bo
    > wygodnie byłoby zerknąć raz na rok w którym banku jest największy % na

    W tej chwili raczej krótsze lokaty są w modzie :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2008-01-22 18:07:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 17:53:38 +0100, Eneuel Leszek napisał(a):

    > Aha... Ja myślałem, że będzie przynosiła śniadanie do łóżka...

    Chodziło mi raczej o to, że takie zestawienie nie jest typem strony, do
    której się wraca. Szczerze - ciężko mi określić target takiej strony. Kto
    by z niej korzystał i jak często? Zazwyczaj ludzie nie zakładają nowego
    konta co miesiąc, a stworzyć tak dużą bazę tylko po to, żeby nikt jej nie
    odwiedzał... Lipa :/

    Inaczej mówiąc. Lubię robić rzeczy użyteczne, aczkolwiek nie chciałbym
    napracować się na darmo. Potrzebuję paru argumentów, że taka strona miałaby
    sens.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl