  • 1. Data: 2003-01-30 16:32:54
    Temat: Pos pekao sa + mastercard pekao = wymagana autoryzacja na 11zl
    Od: k...@p...onet.pl

    Jednak komunikuje sie i to dlugo... okolo 2min i daje autoryzacje jak nie jest
    przekroczony limit. Teraz juz tylko Visa zostala.

  • 2. Data: 2003-01-30 23:49:34
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Jednak komunikuje sie i to dlugo... okolo 2min i daje autoryzacje jak nie
    jest
    > przekroczony limit. Teraz juz tylko Visa zostala.

    Uuuuuuuu .......czyżby kolejny acquirer wprowadził takie udogodnienie ;) VC
    w terminalach Polcardu od czasu pewnego też z autoryzacją niestety :(
    Ostatni raz bez autoryzacji udało mi się 10.01.2003.
    Eeeech ...... kto nastepny ?

    Pozdrawiam
    Piotrek