  • 1. Data: 2012-06-13 12:05:51
    Temat: Poszukiwany osobnik w okularach (specnaz) bijący wczoraj dziennikarza Gazety Polskiej
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Poszukiwany osobnik w okularach (specnaz) bijący wczoraj dziennikarza
    Gazety Polskiej

    http://www.fotosik.pl/dodaj-zdjecie/kody/?uploadCoun
    t=1&layout=3&uploadedPhotoId=3db4aaac01a05d8c

  • 2. Data: 2012-06-13 13:45:04
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Czy te wasze szczyny wszędzie musicie rozlewać (wylewać)?

  • 3. Data: 2012-06-13 21:25:23
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 13 Cze, 12:05, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > Poszukiwany osobnik w okularach (specnaz) bijący wczoraj dziennikarza
    > Gazety Polskiej
    >
    > http://www.fotosik.pl/dodaj-zdjecie/kody/?uploadCoun
    t=1&layout=3&uplo...

    http://rebelya.pl/post/2072/wildstein-rosjanie-pobil
    i-polskiego-dziennikarz#.T9jh80FQlXM.facebook

  • 4. Data: 2012-06-14 16:46:14
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    i-polskiego-dziennikarz#.T9jh80FQlXM.facebook

    > Poszukiwany osobnik w okularach (specnaz) bijący wczoraj dziennikarza

    Czeka na niego nagroda?

  • 5. Data: 2012-06-14 18:42:33
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    argon1953 <a...@o...pl> napisał(a):

    > Czeka na niego nagroda?

    Gdybym ja rozdawał nagrody, to taka:

    http://niepoprawni.pl/grafika/sznur-do-wieszaniajpg

    Ale i dla ciebie. Tylko koszulka, ale za to xxl

    http://kwejkowe-koszulki.cupsell.pl/produkty/28733-k
    arny-kutas.html

    kc

  • 6. Data: 2012-06-14 22:39:09
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Gdybym ja rozdawał nagrody, to taka:
    >
    > http://niepoprawni.pl/grafika/sznur-do-wieszaniajpg
    >
    > Ale i dla ciebie. Tylko koszulka, ale za to xxl

> [...]
    Brawo.Brawo.Co dwa półgłówki, to nie jedna mądra głowa.../ ch de & kc /

  • 7. Data: 2012-06-14 23:23:53
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    argon1953 <a...@o...pl> napisał(a):

    > Brawo.Brawo.Co dwa półgłówki, to nie jedna mądra głowa.../ ch de & kc /

    Mojej połowie głowy nie podobało się jak nasi kibice bili Litwinów, ale chęć
    nagradzania ruskich za bicie Polaków w Warszawie czy Wrocławiu równa się
    zdradzie. Może wybierzesz nagrodę nr 1?

    kc

  • 8. Data: 2012-06-16 18:07:41
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    <<ale chęć
    nagradzania ruskich za bicie Polaków w Warszawie czy Wrocławiu równa się
    zdradzie.>>
    Według oficjalnej statystyki; 20 ruskich zatrzymanych i 140 polskich
    bandytów.To ruscy chyba reprezentację w K1 wysłal albo innych strongmanówi,
    że mieli taką przewagę.Nasi bandyci zaatakowali spokojnie idących
    ruskich.Powinni dostać po 3lata bez zawieszenia i już nigdy w Polsce
    podobnych ekscesów by nie było.

  • 9. Data: 2012-06-17 13:24:52
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    argon1953 <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > że mieli taką przewagę.Nasi bandyci zaatakowali spokojnie idących
    > ruskich.Powinni dostać po 3lata bez zawieszenia i już nigdy w Polsce

    http://www.youtube.com/watch?v=jkxhFqnEVLk

    W przeciwieństwie do kmiotów z pezetpenu i "polskiego" rządu, kibice to
    ludzie honoru

    kc

  • 10. Data: 2012-06-17 21:51:14
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    > W przeciwieństwie do kmiotów z pezetpenu i "polskiego" rządu, kibice to
    > ludzie honoru
    >
    > kc
    Wielu a może nawet ponad 99% tak.Zgoda.Ale jeśli widze idących w grupie
    ludzi i na ostatniego, niosacego flage kibica, napada atakując go ciosem a
    potem z buta polski ,,patriota", to sorry,wybacz,3 lata bez
    zawiasów.Mało,powinni to na koszt PZPN pokazywać przez miesiąc w najbardziej
    oglądalnym czasie w TV.
    pozdr.
    jerzy1234

    PS
    Opowiadał mi znajomy prawnik /prokurator/ z NY, że tam poddaja sie
    dobrowolnie karze siedzenia śr.ok 1roku na jego wniosek.Jak się nie zgodzi,
    to oskarżają go o wywołanie zamieszek i w sądzie może dostać od
    5-10lat.Prawie 100% idzie dobrowolnie na 12 misechów do podziemia i na dzień
    dobry zostaje zgwałconym przez murzynków w celi...