  • 1. Data: 2011-03-25 21:40:31
    Temat: Poszukuję prawnika...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    ...aby wytoczyć sprawę o 2 złote, które chyba straciłem
    dzięki komuś z tej grupy. Ja to było? Ano skończyło się
    mi mleko (zostały tylko dwa litry, czyli tyle, co nic)
    i postanowiłem wpaść do Carrefoura, aby zatankować ze
    30 litrów... W sumie zrobiłem zakupy za ponad 92 złote,
    zapłaciłem Impresją, ale nie dostałem żadnego ebona, ani
    ekuponu... Dlaczego? Bo 20 złotych zapłaciłem (skrzętnie
    zbieranymi) ebonmi i ekuponami...

    Ale gdybym zapłacił debetówką z dobrego konta, miałbym
    (chyba) ponad 2 złote zwrotu, i to nie w ebonach i nie
    w ekuponach, ale w szmalu, zwanym żywą gotówką...

    Tako rzecze pracowniczka banku -- być może jakaś
    sezonowa pracowniczka, bo ponadprzeciętnie ładna. :)

    Więc jak? -- ma ktoś prawnika?

    -=-

    Może ktoś wreszcie wyjaśnić, czy wszystkie zakupy
    w dużych marketach są objęte keszbekiem trzyprocentowym?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-03-25 22:09:52
    Temat: Re: Poszukuję prawnika...
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > W sumie zrobiłem zakupy za ponad 92 złote,
    > zapłaciłem Impresją, ale nie dostałem żadnego ebona, ani
    > ekuponu... Dlaczego? Bo 20 złotych zapłaciłem (skrzętnie
    > zbieranymi) ebonmi i ekuponami...

    Powinieneś zatem dostać bony na 3zł. Ja w takich wypadkach tak właśnie
    dostaję. (1,5zł za każde pełne 30zł zapłacone kartą.)

    A tak poza tym, to pała z optymalizacji! Trzeba było zapłacić 1,5zł
    bonami, a resztę Impresją - byłby bon na 4,50. :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2011-03-25 22:59:25
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>
    napisał w wiadomości news:imj371$ja8$1@inews.gazeta.pl...

    > Więc jak? -- ma ktoś prawnika?

    Mam. Służę numerem telefonu. Bierze 200 zł za każdą rozpoczętą godzinę
    pracy.

    Pozdrawiam
    Feromon

  • 4. Data: 2011-03-25 23:33:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/25/2011 5:59 PM, Feromon wrote:

    > Mam. Służę numerem telefonu. Bierze 200 zł za każdą rozpoczętą godzinę
    > pracy.

    a dobry?
    i w czym sie specjalizuje?
    i gdzie?

  • 5. Data: 2011-03-26 17:37:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 23:09:52 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Powinieneś zatem dostać bony na 3zł. Ja w takich wypadkach tak właśnie
    > dostaję. (1,5zł za każde pełne 30zł zapłacone kartą.)

    O ile dobrze kojarzę to jak właśnie płacisz ebonami z impresji (czyli jej
    cashbackiem) w piątek albo w sobotę a resztę rachunku opłacasz kk
    impresja, to nie dostajesz nowych bonów. Tak to chyba jakoś wygląda.

    Xenocide

  • 6. Data: 2011-03-26 22:23:02
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > O ile dobrze kojarzę to jak właśnie płacisz ebonami z impresji (czyli jej
    > cashbackiem) w piątek albo w sobotę a resztę rachunku opłacasz kk
    > impresja, to nie dostajesz nowych bonów. Tak to chyba jakoś wygląda.

    Robiłem to wielokrotnie i bony zawsze dostawałem. :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2011-03-27 15:01:51
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > a dobry?
    > i w czym sie specjalizuje?
    > i gdzie?

    No nie, w moim poście wyraźnie umieściłem ironię.
    Prawnik do pozwu o 2 zł wynajęty za minimum 200.
    Wydawało mi się że dowcipnie napisałem, a tu widzę na poważnie...

    Feromon

  • 8. Data: 2011-03-27 20:01:15
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-03-27 17:01, Feromon pisze:
    > Prawnik do pozwu o 2 zł wynajęty za minimum 200.
    > Wydawało mi się że dowcipnie napisałem, a tu widzę na poważnie...

    Bo wiesz, naczelna rada chce wiedzieć który to tak tanio bierze i
    przykładnie ukarać

    --
    Raf

  • 9. Data: 2011-03-28 00:27:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/27/2011 3:01 PM, Rafał wrote:
    > Bo wiesz, naczelna rada chce wiedzieć który to tak tanio bierze i
    > przykładnie ukarać

    naczelna rada chciała wiedzieć który taki dobry i tak tanio bierze, bo
    zaraz bym go zatrudnił, a nie ukarał.