  • 1. Data: 2002-09-12 21:21:38
    Temat: Potwierdzenia elektronicznch przelewow
    Od: "abs" <a...@a...net.pl>

    Witam.
    Mam konto w mBanku i uzywam go m.in. do placena rachunkow dla eryGSM.
    Musze teraz w erze przedlozyc dowody tych przelewow i nie wiem czy takie
    wydrukowane ze strony mojego mBankowego konta beda wystarczajace.
    Jak myslicie ? Na wszelki wypadek zamowilem w mBanku tez fax z
    potwierdzeniami.
    ABS

  • 2. Data: 2002-09-13 14:07:32
    Temat: Re: Potwierdzenia elektronicznch przelewow
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    abs <a...@a...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > wydrukowane ze strony mojego mBankowego konta beda wystarczajace.
    > Jak myslicie ? Na wszelki wypadek zamowilem w mBanku tez fax z

    IMO, powinno starczyć, masz tam przecież numer referencyjny transakcji który
    może byc pomocny prz poszukiwania ch przez Erę. A co do przedkładania dowodów
    to może było warto odwrócić problem; stwierdzić że dokonałeś tych płatności i
    poprosić aby pisemnie poinformowali ciebie o niewpłynięciu platności takich
    to a takich poniewaz ty musuisz miec podstawę do reklamacji w swoim banku.
    Wielu w tym momencie wymięka i zaczyna dokładniej szukac u siebie .. i
    znajduje ;-)

  • 3. Data: 2002-09-13 14:31:17
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > to a takich poniewaz ty musuisz miec podstawę do reklamacji w swoim banku.
    > Wielu w tym momencie wymięka i zaczyna dokładniej szukac u siebie .. i

    Ja w takiej sytuacji mówię: zapłata została dokonana, pieniądze są na
    Państwa koncie i nie moją sprawą jest udowadnianie, że tak się stało. W
    związku z powyższym żądam natychmiastowego poinformowania mnie o
    sposobie monoitorowania przez Państwa płatności, ponieważ nie spełnia on
    moich oczekiwań. W przeciwnym wypadku udam się niezwłocznie do państwa
    siedziby w celu osobistego wyjaśnienia tej sprawy i przetrzymywania
    pieniędzy bez świadczenia usług, co stanowi przestępstwo z art....(tu
    można podać coś fikcyjnego, osoba na niższym szczeblu nie jest zwykle w
    stanie ocenić i pcha sprawę wyżej. Często działa.
    Znam przypadek, kiedy operator przyblokował telefony pewnej firmie,
    łacznie z prezesem, bo mu się "wydawało", że nie zapłacili, chociaż
    zapłacili. Operatora zmieniono natychmiast, chodziło o kilkadziesiąt
    telefonów służbowych.

    Pzdr: Dogbert