  • 1. Data: 2007-09-25 08:25:26
    Temat: Potwierdzenie Przelewu - pekaoSA - błędy w pdf
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    Witajcie,

    Potwierdźcie mi proszę zanim zrobie awanture w PekaoSA.
    Wczoraj zrobiłem przelew i musiałem wydrukować potwierdzenie. Pdf sie otworzył
    jednak na wydruku są śmieci - czytelne jedynie logo banku. Próbowałem zarówno
    pod linuxem i windowsem. Acrobat twierdzi że plik jest niepoprawny (podczas
    drukowania) i prosi o kontakt z osobą tworząca dokument.

    Skończyło się na tym że wydrukowałem zrzut ekranu. Czy ktoś z Was miał podobny
    problem z PekaoSA ?

    Dodam jeszcza - uprzedzając pytania - wszystkie inne pdfy sie drukują jak
    trzeba, nie jest to problem ani acrobata ani drukarki (a właściwie drukarek bo
    próbowałem na 2)

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2007-09-25 09:40:55
    Temat: Re: Potwierdzenie Przelewu - pekaoSA - błędy w pdf
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Verox pisze:
> [...]
    > trzeba, nie jest to problem ani acrobata ani drukarki (a właściwie drukarek bo

    Na pewno wszystkie? To typowe objawy używania starej wersji readera.
    Aktualna wersja Acrobat'a to 8.x.
    Jeśli dokument nie zawiera żadnych nowych rozszerzeń to drukuje się
    dobrze, jeśli jest użyta jakaś nowość to krzaki.

    Sebastian

  • 3. Data: 2007-09-25 12:52:20
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Sebastian"

    wszedlem w demo pekao24 i wydrukowalem operacje demo do pdf-a - bez
    problemu
    a nie mam najnowszego adobe readera
    *** blad ***

  • 4. Data: 2007-09-26 08:42:20
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Potwierdźcie mi proszę zanim zrobie awanture w PekaoSA.

    Awanturę... Awanturę od razu! Może system nie zatentegesił, pdf się skopały
    i za 2 czy 4 godz. poprawią, a Ty od razu byś gnębił jakąś panienkę na
    infolinii która nawet nie wie skąd się te przelwy biorą.

    /*-+

  • 5. Data: 2007-09-27 08:22:41
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Tue, 25 Sep 2007 11:40:55 +0200, Sebastian napisał:

> [...]
    > Jeśli dokument nie zawiera żadnych nowych rozszerzeń to drukuje się
    > dobrze, jeśli jest użyta jakaś nowość to krzaki.

    No właśnie mam acroreadera 8.x - co ciekawe - otwarłem przelew zapisany w
    lutym i jest to samo :-((( acrobat mówi - skontaktuj się z twórcą dokumentu.

  • 6. Data: 2007-09-27 08:23:35
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Wed, 26 Sep 2007 10:42:20 +0200, *piotr'ek* napisał:

    > Awanturę... Awanturę od razu! Może system nie zatentegesił, pdf się skopały
    > i za 2 czy 4 godz. poprawią, a Ty od razu byś gnębił jakąś panienkę na
    > infolinii która nawet nie wie skąd się te przelwy biorą.

    Wiesz... gorszy dzień - najbardziej wtedy obrywają panieny na infolinii

  • 7. Data: 2007-09-27 08:40:40
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Verox pisze:

    > No właśnie mam acroreadera 8.x - co ciekawe - otwarłem przelew zapisany w
    > lutym i jest to samo :-((( acrobat mówi - skontaktuj się z twórcą dokumentu.

    A w lutym ten plik sie otwierał? Jeśli tak to raczej na pewno wina
    Acrobata. No to może standardowa procedura: odinstalować i zainstalować
    ponownie Acrobat Reader. Jeśli to nie pomoże to pomysły mi sie skończyły.

    Sebastian

  • 8. Data: 2007-09-27 17:55:41
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Tue, 25 Sep 2007 08:25:26 +0000 (UTC), name: Verox:

> [...]
    > pod linuxem i windowsem. Acrobat twierdzi że plik jest niepoprawny (podczas
    > drukowania) i prosi o kontakt z osobą tworząca dokument.

    Spróbuj użyć Foxit Reader

    Pozdrawiam
    Miroo