  • 11. Data: 2003-09-07 18:44:47
    Temat: Re: Potwierdzenie wykonania przelewu-opłaty?
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

    > 8 zl / miesiac chyba ze masz saldo >2000 zl

    Mi pobieraja 7zl za prowadzenie + citiphone. Nie pobieraja 2zl za karte ( nie
    wiem czemu, ale nie bede sie dopominal )

    Jezeli w dniu pobierania oplat za prowadzenie 0zl jest, to nie pobieraja odziwo
    za pare dnia jak srodki wpadna i mozna miec za free. Mi tak dziala juz 3
    miechy :P Zrobilem tak tylko dla sprawdzenia.

  • 12. Data: 2003-09-08 21:14:49
    Od: "RAdek" <r...@W...pl>

    > Citi za darmo

    Już niedługo. Od 12 października będzie nowy regulamin
    i cennik. Także nowa opłata za prowadzenie konta - trzeba
    spadać z citi.

    RAdek