    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Potwierdzenie "zamknięcia kredytu"
    Date: Wed, 8 Jun 2011 12:17:06 +0200

    Orientuje się ktoś może czy bank, na mój wniosek ma obowiązek wystawienia
    "potwierdzenie zamknięcia umowy kredytu"?
    Pikanterii sprawie dodaje fakt, że umowa ta jest sprzed....dooobrych kilku
    lat :(
    Zrobił się smród, bo jakiś baran z banku "sprzedał" nr umowy kredytowej i
    dane osobowe, jako...nie spłacony kredyt do szemranej firmy windykacyjnej.
    Sprawa nie trafiła do sądu, tylko ta windykacyjna firemka przysłało mi
    jeden zwykły liścik ze swoim żądaniami (ani w nim nie było cesji, ani nic,
    tylko to że ....nabyli ten "dług"). Olałem to pismo wielkim sikiem, bo
    kredyt był spłacony w terminie. A tu teraz mi przyszło także listem zwykłym
    pisemko z informacją że na wniosek wierzyciela ta firemka windykacyjna
    wpisała mnie do rejestru KRD BIG S.A.!!!
    Dzwoniłem na infolinię i podczas rozmowy wyszło że wyrok sądowy, nakaz
    zapłaty potrzebny jest - ale tylko dla osób fizycznych które chcą umieścić
    inne osoby fizyczne w rejestrze. W przypadku firmy która chce konsumenta
    dopisać....tego wymogu nie ma. Bez NICZEGO może każdego z nas wpisać np. IJ
    czy jakiś innego typu KRUK, do rejestru.

    Nim zajmę się później, najpierw chce od banku to "potwierdzenie"....pisemko
    już wysłałem z opisem sytuacji i infem że rozważam możliwość złożenia
    zawiadomienia o możliwości popełnienia przestępstwa przez pracownika banku
    który przekazał sfałszowane, nie prawdziwe dane tej firmie windykacyjnej.

    Bank ma obowiązek wystawienia takiej "buamchy" czy to tylko ich "dobra
    wola"?