  • 1. Data: 2005-09-17 20:13:42
    Temat: Pożyczka
    Od: "gg" <np. osoba@microsoft.com.pl>

    Witam

    Do jakiej kwoty można komuś pożyczyć pieniądze żeby urząd skarbowy sie nie
    przyczepił z jakimś podatkiem? Chciałem zrobić przelew więc zostanie ślad na
    koncie. Pieniążki wrócą po miesiącu na to samo konto jako zwrot pożyczki.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2005-09-18 09:54:24
    Temat: Re: Pożyczka

    Dnia Sat, 17 Sep 2005 22:13:42 +0200, gg napisał(a):

> [...]
    > koncie. Pieniążki wrócą po miesiącu na to samo konto jako zwrot pożyczki.

    Chyba nie ma kwoty wolnej (aczkolwiek pewniem marszałek nie pożyczał a
    przekazywał w zarządzanie) i zawsze jest 2%.
    Co do śladów na przelewach to chyba nie sądzisz że bank poleci z tym do
    GIIF no chyba ze pozyczasz ponad 40 000 e ;)

    --
    pozdrawiam,