  • 1. Data: 2004-03-16 15:04:23
    Temat: Pozyczka, pilne
    Od: "Nnn" <k...@p...onet.pl>

    Mam pytanie odnosnie pozyczek pieniedzy, kredytow..
    Potrzebna jest suma 2000 euro, gdzies na 2 tygodnie (nagly wypadek, potrzebne
    leczenie za granica na dniach, a pensja przychozi gdzies za okolo 2 tyg)
    Czy mozna pozyczyc skads taka sume, nie mogac dac nic pod zastaw (zrodlo
    dochodow osoby ubiegajacej sie o pozyczke to jedynie renta) Oczywiscie tak jak
    wyzej zaznaczylem to pieniadze na splate znajda sie za jakies 2 tygodnie.

    dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2004-03-16 15:10:08
    Temat: Re: Pozyczka, pilne
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Cóś mam wrażenie, że to nie najlepsza rada, ale pozostaje chyba tylko
    provident. Jednak uważaj bo odsetki są lichwiarskie.

  • 3. Data: 2004-03-16 15:55:49
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "R De" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Cóś mam wrażenie, że to nie najlepsza rada, ale pozostaje chyba tylko
    > provident. Jednak uważaj bo odsetki są lichwiarskie.

    To zależy... rozumiem że osoba A potrzebuje 2 tyś euro na leczenie, ale ma
    tylko rentę (czyli kiepska zdolnośc kredytowa). W imieniu tej osoby na
    grupie pyta się osoba B, która to ma dochody (pensję) > 2000 euro, czyli
    byłaby w stanie jednym ruchem spłacic tą pożyczkę. Czy dobrze rozumiem??
    Jeśli tak, to niech osoba B pożyczy osobie A te pieniądze - nawet jak nie ma
    pod ręką (co wnioskujęz maila) to nie sądzę aby przy dochodzch ca 10kzł
    jkakikolwiek bank robił problem z pożyczeniem 10kzł - może nawet karta
    kredytowa? odsetki duże, ale chyba to lepsze niż provident...

  • 4. Data: 2004-03-16 15:59:37
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jkakikolwiek bank robił problem z pożyczeniem 10kzł - może nawet karta
    > kredytowa? odsetki duże, ale chyba to lepsze niż provident...

    Albo zamiast KK np debet w koncie - z tym tez nie powinno byc wiekszego
    problemu.

    --
    JaKi