  • 11. Data: 2011-08-11 10:59:57
    Temat: Re: Pracownik tarnowskiej "wyższej kultury bankowości" kradł
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankom
    aty/placowki/placowki_main?id=204100#

    > Jak klikniecie na "Poznaj wszystkich pracowników Oddziału" to to ten ostatni
    > pan.

    Jush go ni ma. Rano jeszcze byl bo sprawdzilem jak wyglada taki geniusz. W
    radio mowili ze wszystko prze.... na zakladach i jest golodupcem. Ciekawe czy
    to prawda.

    Podobne cos bylo w Dzierzoniowie, banku nie pamietam. Sad w swojej swiatlosci i
    sprawiedliwosci wydal wyrok ze bank nie jest poszkodowany w tej sprawie (no
    wcale, dobre imie to nie wartosc kazdy to wie) a gosciowi/babie kazal co
    miesiac oddawac bankowi po 500zl czy cos. Do konca zycia wiec nie splaci tego
    co ukradl.

    No nic, nic tylko krasc ale miliony - jestes wtedy partner do rozmowy a nie
    zwykly ciulek. Pozdrawiam polskie sady.

  • 12. Data: 2011-08-11 11:10:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > <http://tarnow.naszemiasto.pl/artykul/1031083,tarnow
    -pracownik-okradl-bank-alior-na-dwa-mln-zl-wpadl-na,
    id,t.html?kategoria=663>

    "Osoby znające Macieja P., z którymi wczoraj rozmawialiśmy, były
    zszokowane informacjami o zarzutach wobec niego. - Nie było po nim
    widać, żeby dysponował dużymi pieniędzmi - mówi jedna z nich, prosząc o
    anonimowość."

    Dobrze się maskował. Skromny, nie afiszował się. Może zbierał na
    wcześniejszą emeryturę, albo chciał po jakimś czasie wykupić placówkę, w
    której pracował ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2011-08-11 11:23:49
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > Kto wie, czy w "więźniu" nie będzie mu lepiej niż w Korporacji :)
    >
    > --
    > Liwiusz

    No to zalezy jakich bedzie mial "wspolpracownikow" i "przelozonych" w celi
    :)

  • 14. Data: 2011-08-11 11:27:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-11 13:23, Przemek pisze:

    > No to zalezy jakich bedzie mial "wspolpracownikow" i "przelozonych" w celi

    Tak naprawdę nie zdziwiłbym się, gdyby dostał wyrok w zawieszeniu.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-08-11 11:30:18
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > Tak naprawdę nie zdziwiłbym się, gdyby dostał wyrok w zawieszeniu.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Biorac pod uwage ze to Banana Republik Poland - to ja tez nie.

  • 16. Data: 2011-08-11 11:33:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Tak naprawdę nie zdziwiłbym się, gdyby dostał wyrok w zawieszeniu.

    No ale wtedy mu kaza oddac kase w ramach probacji i zapewne i tak wroci za
    kratki - no chyba, ze jakos inteligentnie bedzie splacal symboliczne sumy z
    dobrze ukrytej kupki, to moze jakos sie wylga :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2011-08-11 12:05:22
    Od: Marcin <p...@c...net>

    maty/placowki/plac...

    > Ten?
    >
    > Maciej
    > P.
    > Bankier Klienta Indywidualnego
    >
    > Nie boję się wyzwań, cenię sobie szacunek i szczerość. Można na mnie
    > liczyć, zawsze służę pomocą. moją pasją jest sport.

    zapomniałeś, że było i JEST opublikowane jeszcze zdjęcie:
    http://www.aliorbank.pl/static/pracownicy/4898.gif

  • 18. Data: 2011-08-11 12:12:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-11 14:05, Marcin pisze:

    > zapomniałeś, że było i JEST opublikowane jeszcze zdjęcie:
    > http://www.aliorbank.pl/static/pracownicy/4898.gif

    Chodzi o te?
    http://imageshack.us/photo/my-images/854/4898gif.jpg
    /

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2011-08-11 12:24:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" j1uq4f$5te$...@n...onet.pl

    > Nie boję się wyzwań, cenię sobie szacunek i szczerość. Można na mnie liczyć, zawsze
    służę pomocą. moją pasją jest sport.

    Czy złodziejstwo zaliczamy do sportów ekstremalnych? ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2011-08-11 12:25:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" j1v87b$hk7$3...@i...gazeta.pl

    > trafilem. Wasi PR to chyba w jakims abstrakcyjnym swiecie zyja.

    W wyższej kulturze. Mamy wyższą kulturę medialną, mamy i WK bankową. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'