  • 1. Data: 2008-11-17 00:12:26
    Temat: Premium Club
    Od: "s...@g...com" <s...@g...com>

    Zastanawiam się nad skorzystaniem z oferty Eurobanku i Premium Club.
    Czy macie może pomysły, w jaki sposób najlepiej i najbardziej
    efektywnie wykorzytac punkty Premium ? Wszelkie sugestie mile
    widziane...

  • 2. Data: 2008-11-17 05:21:25
    Temat: Re: Premium Club
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    n.googlegroups.com...
[...]
    --------

    Paliwo. Za 2500pkt masz za 50zl tankowanie na statoil (w obecnej promocji
    chyba cos 8 tys. pkt mozna dostac), a za 4800pkt paliwo za 100zl.
    Jesli jestes w trasie to i hot dog za 220pkt moze byc ciekawy.

  • 3. Data: 2008-11-17 11:25:57
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    to jakieś jaja sa

    nie mówcie że wy specjalnie zakładacie karty kredytowe zeby z puktów premium
    club skorzystać i z innnych tym podobnych

    czy polacy naprawdę sa tacy durni

    nie wiecie jak to naprawde działa - wydawać jak najwięcej kasy - to może sie
    dostanie parasolke którą w sklepie kupisz za 10,99 zł

    jaja jakies to właśnie polska mentalnośc - myslą że to za darmo dostają te
    pseudonagrody śmieszne

    i kupują na siłę w tych zachodnich koncernach - a paliwo tańsze jak na
    statoilu dostaną wszędzie

    Ludzie nie dajcie sie ogłupić

  • 4. Data: 2008-11-17 11:43:19
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Dokładnie: niech zagraniczny pracodawca korporacyjny wyda jak najwięcej na drogie
    paliwo do kratkowozu, to może upadnie i go
    wykupimy ;-))

    A kupowanie na tanim Lukoilu to wspieranie Putina z jego marionetką Miedwiediewem...
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-11-17 12:06:22
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 17 Lis, 12:25, "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > pseudonagrody śmieszne
    >
    > i kupują na siłę w tych zachodnich koncernach - a paliwo tańsze jak na

    Każdy ma prawo wyboru. Nawet być, jak powiadasz, durniem, czy tam z
    wyboru mieć polską mentalność.
    To samo powiesz numizmatykowi, że jest durniem, bo kupuje banknot o
    wartości 10 zł z Piłsudskim za 25 zł .

  • 6. Data: 2008-11-17 21:23:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

> [...]
    > pseudonagrody śmieszne
    >
    > i kupują na siłę w tych zachodnich koncernach - a paliwo tańsze jak na

    Nie, nie dlatego. Tak czy inaczej, paliwo kupuję na Neste, nie na
    Statoil. Tam tylko myję auto, ewentualnie korzystam z promocji
    punktowych. Kartę wezmę z uwagi na 8 tysięcy punktów. Punkty ważne są
    trzy lata. Lubię latać. 790 punktów to 300 PLN zniżki na bilecie w
    Austrian Airlines. Mam nadzieję, że to się utrzyma, a ja i moi
    njbliżsi zaliczymy parę stolic w Europie !