  • 1. Data: 2012-08-29 08:04:51
    Temat: [Press] Kto ostatnio pytał o zakładanie konta bez kuriera?
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    Kto tu ostatnio pytał o zakładanie konta bez kuriera?
    0317.html

    Naciągacze oferują świetną pracę. Dostajesz... nakaz spłaty kredytu.
    Osoby proszone są o wysłanie CV ze zdjęciem, podanie swoich wszystkich
    danych czy przesłanie kserokopii dowodu osobistego. [Dodatkowo] mają na
    konto swojego przyszłego pracodawcy przelać symboliczny 1 grosz

  • 2. Data: 2012-08-29 12:23:09
    Od: Graża <""\"\"\"@@@">

    Ciekawe ile takich wyłudzeń było w Polsce? Strzelam że zero. Zakładałam
    ostatnio konto w Alior Sync. W tytule przelewy musiałam wpisać
    "Potwierdzenie zawarcia umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w
    Alior Sync". Chyba tylko idiota nie zorientowałby się że coś jest nie
    tak. Po zatwierdzeniu konta przychodzi przelew zwrotny z danymi do
    pierwszego zalogowania się. Jeśli poprzednio ktoś się nie zorientował że
    to wałek to po przelewie zwrotnym nie powinien mieć wątpliwości.

  • 3. Data: 2012-08-29 12:26:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-29, =?ISO-8859-2?Q?Gra=BFa?= <""> wrote:

    [...]

    > Ciekawe ile takich wyłudzeń było w Polsce? Strzelam że zero.

    No to źle strzelasz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl