  • 11. Data: 2009-07-17 16:58:15
    Temat: Re: Prezydent Rosji prezentuje na szczycie G8 nową światową walutę.
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Miron A. Kajfasz" <f...@p...tv> napisał w wiadomości
    news:h3hpk8$rb5$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Może źle napisałem. Nie chodzi o to, że jakis bubek czy klown krotochwile
    > zrobił i pokazał blaszkę. Ale, gdyby to był żart to byłby po rosyjsku.

    Problem nie w blaszce, tylko, kto będzie trzymał łapę na banku
    supercentralnym.
    Poziom zaufania międzynarodowego jest tak niski, że na to nie ma szans.
    A więc ta blaszka to czystej wody propaganda
    i to w sumie obliczona na rosyjskiego odbiorcę tej informacji.
    Bo np. kto ma zaufanie do Rosji? I Łukaszenko powoli je traci.

    dK