-
1. Data: 2013-02-16 11:35:24
Temat: Problem z Bumerangiem w Open Finance
Od: Marek <n...@k...pl>
Od 1,5 godziny nie mam możliwości założenia lokaty Bumerang. Przy
akceptacji zakładanej lokaty system wylogowuje mnie do strony z
przeprosinami, że strona chwilowo niedostępna i zapraszają ponownie.
W soboty bankowa infolinia nie pracuje i nie ma komu zgłosić ten
problem, a może tylko ja mam takie garbate szczęście?
--
Marek
-
2. Data: 2013-02-16 13:00:33
Temat: Re: Problem z Bumerangiem w Open Finance
Od: boa <a...@u...poczta.fm>
W dniu 16-02-2013 11:35, Marek pisze:
> Od 1,5 godziny nie mam możliwości założenia lokaty Bumerang. Przy
> akceptacji zakładanej lokaty system wylogowuje mnie do strony z
> przeprosinami, że strona chwilowo niedostępna i zapraszają ponownie.
> W soboty bankowa infolinia nie pracuje i nie ma komu zgłosić ten
> problem, a może tylko ja mam takie garbate szczęście?
>
w getinonline niestety to samo
-
3. Data: 2013-02-16 13:29:15
Temat: Re: Problem z Bumerangiem w Open Finance
Od: Marek <n...@k...pl>
W dniu 2013-02-16 13:00, boa pisze:
> w getinonline niestety to samo
Jestem przekonany, że są to dwa różne systemy informatyczne zatem jest
to rozmyślne działanie. Zadzwoniłem na infolinię, z braku innych
możliwości do "zastrzegania kart" i poprosiłem Panią o poinformowanie
dyżurujących informatyków (z którymi musi mieć kontakt) o występującym
problemie. Pani jednoznacznie poinformowała mnie, że nic nie zrobi w tej
sprawie. Odmówiła również podania adresu e-mail do informatyków i to
mogę usprawiedliwić. Ciekawe czy poniedziałkowa reklamacja jest w stanie
zrekompensować utratę odsetek (ewidentna wina banku) :)
--
Marek
-
4. Data: 2013-02-16 19:16:55
Temat: Re: Problem z Bumerangiem w Open Finance
Od: boa <a...@u...poczta.fm>
W dniu 16-02-2013 13:29, Marek pisze:
> W dniu 2013-02-16 13:00, boa pisze:
>> w getinonline niestety to samo
getinonline przed momentem poszedł