eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z MilleniumProblem z Millenium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.nask.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Problem z Millenium
    Date: Fri, 28 Mar 2003 18:11:31 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 10
    Message-ID: <b61vnh$m36$1@pippin.warman.nask.pl>
    NNTP-Posting-Host: sggw184-159.sggw.waw.pl
    X-Trace: pippin.warman.nask.pl 1048871473 22630 148.81.184.159 (28 Mar 2003 17:11:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Mar 2003 17:11:13 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:233780
    [ ukryj nagłówki ]

    20-03-2003 wysłałem przelew na rach KK w PKO BP SA z Millenet'u i widnieje
    od tej pory formatka o dokonanym przelewie, z tym że pierwsze zero w liczbie
    kontrolnej jest ucięte. Wczoraj dostałem telefon z PKO BP o tym że nie będę
    mógł korzystać z KK do czasu wpłynięcia minim. spłaty i że naliczyli opłatę
    karną. Wysłałem reklamację przez Millenet i dziś dostałem odpowiedź, że
    ciągle analizują sytuację. A odsetki lecą.
    Co powinienem zrobić?
    Grzegorz Niedźwiecki


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1