-
1. Data: 2002-12-25 22:00:42
Temat: Problem z VE Inteligo
Od: Grzegorz Skaruz <g...@U...skaruz.com>
Od kilku dni próbuję zapłacić VE Inteligo za domenę (przedłużenie
ważności) z www.directnic.com, ale za każdym razem otrzymuję komunikat
"Error: Error reading response from Host Please try again.".
Kontaktowałem się z supportem, ale nie wiedzą dlaczego tak się dzieje.
Rok wcześniej nie miałem problemów z przedłużeniem ważności domeny w
tym serwisie, a używałem tej samej karty.
--
Grzegorz Skaruz / www.skaruz.com
-
2. Data: 2002-12-25 22:02:11
Temat: Re: Problem z VE Inteligo
Od: Dentarg <d...@i...com>
On Wed, 25 Dec 2002 23:00:42 +0100, Grzegorz Skaruz
<g...@U...skaruz.com> wrote:
>
>Od kilku dni próbuję zapłacić VE Inteligo za domenę (przedłużenie
>ważności) z www.directnic.com, ale za każdym razem otrzymuję komunikat
>"Error: Error reading response from Host Please try again.".
>
>Kontaktowałem się z supportem, ale nie wiedzą dlaczego tak się dzieje.
>Rok wcześniej nie miałem problemów z przedłużeniem ważności domeny w
>tym serwisie, a używałem tej samej karty.
Ja tez mialem podobnie jakies 8 miesiecy temu, i dlatego zrezygnowalem
z Inteligo, bo ich karta przestala mi nagle dzialac w paru zachodnich
sklepach inetowych. Support'y techniczne z tych sklepow twierdzily ze
nie moga skomunikowac sie z centrum autoryzujacym banku wystawcy
karty, a Inteligo twierdzilo ze u nich wszystko w porzadku .... taka
sytuacja utrzymywala mi sie przez ponad miesiac, dlatego musialem
zamowic ekarte ;(.
pzdr,
Dentarg
--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com
UIN: 15071179 | GG: 504206
Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com
-
3. Data: 2002-12-26 13:41:39
Temat: Re: Problem z VE Inteligo
Od: Maciej <d...@N...poczta.fm>
In article <j...@4...com>, Dentarg wrote:
> On Wed, 25 Dec 2002 23:00:42 +0100, Grzegorz Skaruz
><g...@U...skaruz.com> wrote:
>
>>
>>Od kilku dni próbuję zapłacić VE Inteligo za domenę (przedłużenie
>>ważności) z www.directnic.com, ale za każdym razem otrzymuję komunikat
>>"Error: Error reading response from Host Please try again.".
>>
>>Kontaktowałem się z supportem, ale nie wiedzą dlaczego tak się dzieje.
>>Rok wcześniej nie miałem problemów z przedłużeniem ważności domeny w
>>tym serwisie, a używałem tej samej karty.
>
> Ja tez mialem podobnie jakies 8 miesiecy temu, i dlatego zrezygnowalem
> z Inteligo, bo ich karta przestala mi nagle dzialac w paru zachodnich
> sklepach inetowych. Support'y techniczne z tych sklepow twierdzily ze
> nie moga skomunikowac sie z centrum autoryzujacym banku wystawcy
> karty, a Inteligo twierdzilo ze u nich wszystko w porzadku .... taka
> sytuacja utrzymywala mi sie przez ponad miesiac, dlatego musialem
> zamowic ekarte ;(.
No tak, a kto wszystkiemu winien jest...? Oczywiscie PKO BP- POLSKI BANK
PKO BP