eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z VE Inteligo i DigiBuyProblem z VE Inteligo i DigiBuy
  • Data: 2004-07-27 18:44:50
    Temat: Problem z VE Inteligo i DigiBuy
    Od: "Marcin" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Wlasnie probowalem zaplacic za soft z fasoft.com Visa Electron Inteligo (z
    sercem) i wyskoczyl mi komunikat:

    Your order was declined.
    Sorry, we are unable to process your order online.
    Please order by phone, fax, or check and your daytime phone number is
    required.
    Otherwise try your order at a later date.

    Oni tak maja dla wszystkich kart z Polski? Dla wszystkich Inteligo? Czy
    tylko moja im sie nie spodobala? (Daytime phone number wpisalem - ta
    mozliwosc odpada).

    Napisalem maila dolaczajac kod niedoszlej transakcji tak jak prosili, czekam
    na odpowiedz.

    --
    Pzdr.
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1