-
1. Data: 2014-08-05 19:22:12
Temat: Problem z zagraniczna platnoscia karta Multi w Internecie
Od: j...@g...com
Witajcie,
Probuje zarezerwowac sobie noclegi na urlop za granica. Uzywam karty kredytowej
Multibanku. Niestety serwis rezerwacji twierdzi, ze nie może zautoryzowac mojej
karty, a multilinia twierdzi, ze nie przychodzi zadna transakcja. Probowalem rowniez
z karta bankomatowa multi i ten sam efekt.
Rownolegle, rownież wczoraj, probowalem na innym serwisie zagranicznym kupic gre.
Tam tez twierdza, ze nie moga potwierdzic danych mojej karty, ale na rachunku
pojawily sie dwie blokady na 5PLN (robilem dwa podejscia).
Sytuacja jest denerwujaca, bo z gry moge zrezygnowac, ale juz dawno zaplanowany
wyjazd musi wypalic.
Wiele razy juz robilem zakupy w internecie i jak do tej pory nie mialem zadnych
problemow.
Sprawdzilem rowniez limity dla transakcji internetowych i wygladaja OK.
Czy ktos ma podobne problemy?
Pzdr
JSz.
-
2. Data: 2014-08-05 19:37:19
Temat: Re: Problem z zagraniczna platnoscia karta Multi w Internecie
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2014-08-05, j...@g...com <j...@g...com> wrote:
[...]
> Czy ktos ma podobne problemy?
A blokady na MO/TO i/lub na wielkość transakcji nie masz?
Niektóre transakcje nie są "internetowe", tylko "MO/TO", czyli rozliczane później.
Domyślny limit takich transakcji wynosi 0.
Albo może masz limit na ilość transakcji?
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
3. Data: 2014-08-05 21:05:29
Temat: Re: Problem z zagraniczna platnoscia karta Multi w Internecie
Od: j...@g...com
W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 19:37:19 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
> On 2014-08-05, j...@g...com <j...@g...com> wrote:
>
>
>
> [...]
>
>
>
> > Czy ktos ma podobne problemy?
>
>
>
> A blokady na MO/TO i/lub na wielko�� transakcji nie masz?
>
> Niekt�re transakcje nie s� "internetowe", tylko "MO/TO", czyli rozliczane
p�niej.
>
> Domy�lny limit takich transakcji wynosi 0.
>
>
>
> Albo mo�e masz limit na ilo�� transakcji?
>
>
>
> --
>
> Wojciech Ba�cer
>
> p...@p...pl
Mialem limit na korespondencyjne i telefoniczne na 0. Ustawiłem na konkretna kwote i
bede probowal ponownie.
Dzieki