  • 1. Data: 2011-06-08 18:55:44
    Temat: Problematyczny interfejs internetowy ING
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Co prawda nie do końca chodzi o bankowy interfejs internetowy do
    rachunku, a o dostęp do OFE. Zalogowałem się dzisiaj, uprzednio
    otrzymawszy SMS-em od telekonsultantki haslo tymczasowe, by podejrzeć
    stan składek (przenosiłem się z innego OFE). Z ciekawości też zajrzałem
    tam w swoje dane i włos mi się na głowie zjeżył. Zły numer mieszkania,
    nr telefonu komórkowego wpisany w miejsce stacjonarnego, zły kod
    pocztowy. Nie wiem, czy zawinił stażysta przepisujący umowę, czy mają
    takie kiepskie OCR-y, bo na umowie z oddziału, z której musiałem spisać
    numer kliencki do logowania się, jest wszystko OK.

    Chciałem sobie te dane poprawić w systemie, aby to zrobić, trzeba
    poklikać sobie w różnych polach wpisać i pozaznaczać to i owo, a potem
    kliknąć Wyślij. Wtedy generuje się link do dokumentu PDF, który próbuje
    wywołać na moim komputerze aplikację Adobe Acrobat. Acrobata niestety
    nie posiadam, bo używam Foxit Viewera, nie mogę więc otworzyć akurat
    tego pliku PDF z poziomu przeglądarki i wydrukować formularza ze
    zmianami, który muszę odesłać do centrali ING (chore, poza tym zanim
    wprowadzą zmiany, to minie trochę czasu...).

    Jakoś inne strony potrafią wygenerować PDF i otworzyć sobie w Foxicie,
    ale ING nie, jest uparty (probowałem z różnymi ustawieniami: domyślnie
    otwórz PDF i X-PDF w Foxit, albo zapisz, albo "zawsze pytaj) i za każdym
    razem żąda Adobe Acrobat. Ciekawe, czy pod Linuksem też...

    Ot, pożaliłem się. Ktoś ma podobne przygody z interfejsami innych banków?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/