  • 1. Data: 2007-06-25 14:27:28
    Temat: Procedury POLBANKU...
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Witam,

    Postanowilem przetestowac karte Polbanku i zlozylem wniosek w trybie
    przeniesienia (mojej nielubianiej karty z Nordei).

    Pobralem z www polbanku wniosek, wypelnilem na komputerze,wydrukowalem
    (z kolorkami) i zanioslem.

    --- Pani przy mnie musiala wszystko wklepac do komputera wiec nic nie
    zaoszczedzilem

    Poproszono mnie o dowod osobisty. Mam taki fajny, zielony, grupa krwi
    nawet w nim jest.

    --- Okazalo sie ze musi byc NOWY dowod osobisty ALBO stary dowod
    osobisty + (NOWE prawo jazdy lub NOWY paszport). Stary dowod ze starym
    paszportem albo ksiazeczka wojskowa nie daja rady. Wobec tego polecono
    udac mi sie do urzedu miasta po ZASWIADCZENIE o zameldowaniu (platne
    17pln)

    Poniewaz po urzedach ostatnio troche biegam, wpadlem i po to g...,
    zaplacilem, zanioslem w zebach. Czekam na telefon.

    --- Dzisiaj dzwoni Pani z Polbanku (ktora BTW nie wiedziala o
    przenoszeniu kart i musial za nia wniosek do komputera wklepac kolega),
    ze Nordea Bank zdaniem Polbanku jest BE i w zwiazku z tym wyciag z KK
    nie wystarczy, musi byc zaswiadczenie o zarobkach.

    Poniewaz mam mila Pania w dziale HR ktora mi to zaswiadczenie wystawi i
    podesle poczta do mojego biura, zamowilem sobie toto na jutro. Moze
    pojutrze wpadne do Polbanku, dam im to zaswiadczenie poczekam kolejne
    dwa dni na decyzje, odbiore karte i wtedy ich rozszarpie.

    Pozdrawiam
    Wwieslaw

  • 2. Data: 2007-06-25 15:23:38
    Temat: Re: Procedury POLBANKU...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Wwieslaw napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >
    >--- Okazalo sie ze musi byc NOWY dowod osobisty ALBO stary dowod
    >osobisty + (NOWE prawo jazdy lub NOWY paszport).

    Tu zawsze warto zapytać: podstawa prawna? Nawet gdy się nie ma racji,
    zawsze ciekawe jest co na poczekaniu wymyślą.

    >Stary dowod ze starym
    >paszportem albo ksiazeczka wojskowa nie daja rady. Wobec tego polecono
    >udac mi sie do urzedu miasta po ZASWIADCZENIE o zameldowaniu (platne
    >17pln)

    Ja dostałem za darmo, ale chyba dlatego, że przy okazji meldunku.
    W PEKAO SA z kolei odwrotnie: ma być dowód, nawet stary z nieważnym
    meldunkiem. Na zaświadczenie o zameldowaniu się wypieli, a ja na nich :)

    >[...] Moze
    >pojutrze wpadne do Polbanku, dam im to zaswiadczenie poczekam kolejne
    >dwa dni na decyzje, odbiore karte i wtedy ich rozszarpie.

    Przyjemnej zabawy!
    Arek

  • 3. Data: 2007-06-25 15:31:48
    Od: "Chandler" <c...@p...eu>

> [...]
    > pojutrze wpadne do Polbanku, dam im to zaswiadczenie poczekam kolejne
    > dwa dni na decyzje, odbiore karte i wtedy ich rozszarpie.

    Niestety tak wyglądają procedury w tym banku:( Nie zdziwiłbym się jakby to
    był dopiero początek. Sam u nich przeszedłem wiele nim otrzymałem to co
    chciałem. Szkoda gadać. Jedynie co ten bank uratowało w moich oczach to
    naprawdę bardzo miła obsługa (ale tylko na ul. Jagiellońskiej w Gliwicach, w
    drugiej placówce już jest o wiele gorzej).

    Pozdrawiam
    Chandler

  • 4. Data: 2007-06-25 17:13:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > --- Pani przy mnie musiala wszystko wklepac do komputera wiec nic nie
    > zaoszczedzilem
    nic nowego, wypelnienie wniosku na stronie www rowniez w citi NIC nie daje

> [...]
    > paszportem albo ksiazeczka wojskowa nie daja rady. Wobec tego polecono
    > udac mi sie do urzedu miasta po ZASWIADCZENIE o zameldowaniu (platne
    ??? a to juz przegiecie, bo ten dowod nadal jest WAZNYM dokumentem!

    w citi (przy okazji zakladania dodatkowego konta) rowniez bylo
    zaskoczenie, ze mam stary dowod, ale nowego nie musialem przeciez miec
    wiec sprawa przeszla

> [...]
    > ze Nordea Bank zdaniem Polbanku jest BE i w zwiazku z tym wyciag z KK
    > nie wystarczy, musi byc zaswiadczenie o zarobkach.
    nie mogli wczesniej tego powiedziec?

    w ING (lub BPH) jest chyba lista bankow, z ktorych wymieniaja kk bez
    zaswiadczen czyli od poczatku wiesz czy masz szanse na skrocona procedure

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-06-25 17:18:36
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Mon, 25 Jun 2007 17:23:38 +0200, Arek napisał(a):

    > Tu zawsze warto zapytać: podstawa prawna? Nawet gdy się nie ma racji,
    > zawsze ciekawe jest co na poczekaniu wymyślą.

    Miałem tak z kartą kredytową "na dowód" odpowiedź brzmiała, że takie są
    wewnętrzne procedury banku, a chodziło o to, aby wyciągi przychodziły na
    adres skrytki.
    Tylko Polbank widzi problem w adresowaniu na skrytkę, inne banki żadnego
    problemu nie widzą:
    - Citi
    - BGŻ
    - BPH
    - BOŚ
    inne zapewne też...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net

  • 6. Data: 2007-06-25 17:21:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Jun 2007 19:18:36 +0200,
    osoba podpisana: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>
    napisała:
    [...]
    > Tylko Polbank widzi problem w adresowaniu na skrytkę, inne banki żadnego
    > problemu nie widzą:
    > - Citi
    Interesujące. Mi citi odmówiło wysyłania wyciągów KK na skrytkę. Byłem za
    mało asertywny ?

    > inne zapewne też...

    m*banki tez miały z tym problemy.

    KJ

    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with
    a blue-elephant gun.

  • 7. Data: 2007-06-25 21:21:47
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"
    > Tylko Polbank widzi problem w adresowaniu na skrytkę, inne banki
    > żadnego
    > problemu nie widzą:
    > - Citi
    > - BGŻ
    > - BPH
    > - BOŚ
    > inne zapewne też...

    mialem rachunek w citi (i KK MC pod zastaw lokaty) i wyciągi były na
    skrytkę
    w sumie nie trafiłem jeszcze banku, który by się mojej skrytce
    przeciwstawił,
    a nie mialem rachunku tylko w Investbanku, BGK, Lukasie,
    mBanku/MultiBanku, eurobanku i BOŚ :-)
    trzeba będzie podroczyć się z tym Polbankiem :-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2007-06-25 21:58:53
    Od: Tomek <h...@n...lubi.spamu.pl>

    Wwieslaw wrote:

> [...]
    > ze Nordea Bank zdaniem Polbanku jest BE i w zwiazku z tym wyciag z KK
    > nie wystarczy, musi byc zaswiadczenie o zarobkach.

    Niestety, tak to jest, gdy się trafi na pracownika, który w tym banku
    się znalazł chyba z łapanki ;-)

    W moim pierwszym kontakcie (Kraków, Mogilska) panienka właściwie nic nie
    wiedziała poza tym, co ja sam przeczytałem na stronie i się strasznie
    gubiła. Za drugim podejściem (M1) już się dowiedziałem, że KK z ęBanku
    jest "be" i będzie potrzebne zaświadczenie.

    --
    tomek małpa japko kropka info

  • 9. Data: 2007-06-25 22:06:52
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

    > nic nowego, wypelnienie wniosku na stronie www rowniez w citi NIC nie daje

    W ING, jak już kilka razy tu powtarzałem, jeszcze gorzej sam musisz w
    banku wypisać papiery.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-06-26 22:28:32
    Od: "Kredyty gotówkowe, rachunki, lokaty" <d...@o...pl>

    ----
    Użytkownik "Tomek" <h...@n...lubi.spamu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gubiła. Za drugim podejściem (M1) już się dowiedziałem, że KK z ęBanku
    > jest "be" i będzie potrzebne zaświadczenie.

    Prawda jest taka że w Polbanku też jest lista banków z których kartę można
    przenieść i gdyby pracownik był kompetentny to też od razu by powiedział że
    akurat z Nordei nie przenosimy na podstawie wyciągu :)
    a z pracownikami różnie jest :)
    raz lepiej raz gorzej

    pzdr