  • 1. Data: 2007-06-28 08:20:28
    Temat: Promocja KK Citi
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Nie wiem czy to mozliwe, że ta informacja sie tutaj nie pojawiła, więc może
    coś przeoczyłem, ale do 30 czerwca przy wniosku złozonym przez internet brak
    w Citi opłat za karte przez 3 lata bez względu na wysokość obrotów (dotyczy
    chyba wszystkich kart oprócz platynowych).

    http://www.online.citibank.pl/portal/karta_kredytowa
    _citibank.html

    marekz

  • 2. Data: 2007-06-28 08:56:04
    Temat: Re: Promocja KK Citi
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 28 Jun 2007 10:20:28 +0200, "MarekZ"
    <m...@t...irc.pl> wrote:

> [...]
    >w Citi opłat za karte przez 3 lata bez względu na wysokość obrotów (dotyczy
    >chyba wszystkich kart oprócz platynowych).

    Phi, ja mam dożywotnio, cieńka ta 'promocja'.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 3. Data: 2007-06-28 08:58:12
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "MarekZ" wrote in message

> [...]
    > w Citi opłat za karte przez 3 lata bez względu na wysokość obrotów
    (dotyczy
    > chyba wszystkich kart oprócz platynowych).

    dla uściślenia
    Promocja dotyczy osób, którym zostanie przyznana Karta Kredytowa Karta
    Kredytowa Citibank-Elle, Karta Kredytowa Citibank Visa Silver lub Visa Gold,
    Karta Kredytowa Citibank MasterCard Silver lub MasterCard Gold, Karta
    Kredytowa Citibank-BP Silver oraz Citibank-BP Gold.

    W promocji nie biorą udziału osoby, które dokonują zamiany Karty Kredytowej
    Citibank nai nna Kartę Kredytową Citibank.

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2007-06-28 09:08:06
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    wiadomości news:8st68351bvcqcgafleund2u9pu3cph8f5a@4ax.com...

    > Phi, ja mam dożywotnio, cieńka ta 'promocja'.

    Czy ja wiem czy cienka. Zapewne w praktyce sprowadzi się ona do tego samego,
    bo za 3 lata opłaty za wydawanie/użytkowanie karty będą zapewne w tym kraju
    już raczej wyjatkami niż regułą, tak jak to jest w większości krajów
    rozwiniętych.

    marekz

  • 5. Data: 2007-06-28 09:29:12
    Od: "Robert" <r...@r...com>

> [...]
    > Karta Kredytowa Citibank MasterCard Silver lub MasterCard Gold, Karta
    > Kredytowa Citibank-BP Silver oraz Citibank-BP Gold.

    Citi lot też bierze udział
    R.

  • 6. Data: 2007-06-28 09:38:52
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > Citi lot też bierze udział

    Jesteś pewien? Bo w regulaminie
    http://www.online.citibank.pl/home/documents/Zasady_
    Promocji_0_zl.pdf
    nie jest wymieniona.

    marekz

  • 7. Data: 2007-06-28 09:39:44
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Robert" wrote in message

    > Citi lot też bierze udział

    polecam pkt 3 zasad promocji, chyba ze Citi strzeliło gafe ;-)

  • 8. Data: 2007-06-28 09:47:06
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    sumi <W...@p...onet.SPAM.pl> napisał(a):

    > polecam pkt 3 zasad promocji, chyba ze Citi strzeliło gafe ;-)
    > http://www.online.citibank.pl/home/documents/Zasady_
    Promocji_0_zl.pdf

    W zeszly wtorek byl u mnie agent, umowiny po zgloszniu internetowy. Podpisalem,
    dalem zdjecie....cisza.....

  • 9. Data: 2007-06-28 09:49:29
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 28 Jun 2007 10:20:28 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > w Citi opłat za karte przez 3 lata bez względu na wysokość obrotów (dotyczy
    > chyba wszystkich kart oprócz platynowych).

    Już było:
    Citi - KK za darmo przez 3 lata - f592h8$42l$...@i...gazeta.pl

  • 10. Data: 2007-06-28 10:00:42
    Od: "Robert" <r...@r...com>

    > polecam pkt 3 zasad promocji, chyba ze Citi strzeliło gafe ;-)
    > http://www.online.citibank.pl/home/documents/Zasady_
    Promocji_0_zl.pdf

    A to dziwne, bo przed chwilą dzwoniłem i nie było problemu, rejestrując się
    online też można wybrać lot :(
    R.