  • 11. Data: 2007-07-19 06:44:49
    Temat: Re: Promocja KK w ING
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 19 Jul 2007 01:36:44 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Albo i "posiedzeniu jednego analityka" nadali taką nazwę, co by klient z
    > szacunkiem do banku się odnosił... Ale trzeba przyznać, że brzmi fajnie. :-)

    Albo być może, za każde spotkanie komitetu, jest jakaś dodatkowa kasa,
    więc nawet i jednemu analitykowi pasuje taki komitet raz w tygodniu ;)

  • 12. Data: 2007-07-19 15:15:08
    Od: "radian" <a...@p...fm>

    > Nic podobnego. Dla Krakowa sa numery:

    http://www3.ing.pl/u235/navi/40/template/ing%2Cprodu
    cts%2Csearch1Result.wm/ingbankmode/true/appmode/ingb
    ank/pp/true;jsessionid=9F3EC16C8F834768F6AC826D101D6
    E5A

    Telefon: 0-801-222-222, (022) 584-01-69, (032) 357-00-69 - tel. komórkowe
    I tak jest dla każdego oddziału... Więc prosto na infolinię!
    Chyba że moja przeglądarka albo moje oczy powariowały i nie widzę tych numerów,
    o których wspominasz...

    Swoją drogą, jeśli tak długo trwa decyzja w sprawie karty o limicie - uwaga,
    uwaga - DWÓCH TYSIĘCY ZŁOTYCH - to strach pomyśleć jak to wygląda przy kredytach
    na kilkaset tysięcy...

  • 13. Data: 2007-07-19 15:46:47
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "radian" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > I tak jest dla każdego oddziału... Więc prosto na infolinię!
    > Chyba że moja przeglądarka albo moje oczy powariowały i nie widzę tych

    O kurde, racja. Zostały tylko numery fax'ów do oddziałów. A dziś się
    dowiedziałem w Mille, że pracownikom w ogóle nie wolno podawać telefonów do
    oddziałów. Wolno im natomiast było zadzwonić do mnie z odpowiedzią na zadane
    zza lady pytanie z włączona identyfikacja numeru. Mille-paranoja. :-)))

> [...]
    > uwaga,
    > uwaga - DWÓCH TYSIĘCY ZŁOTYCH - to strach pomyśleć jak to wygląda przy

    Zapewne szybciej. :-) Może mają duzo wniosków. Cały czas uważam, że
    spokojnie zdążysz się załapać na promocję.

    marekz

  • 14. Data: 2007-07-30 14:29:37
    Od: "radian" <a...@p...fm>

    Dziś (30.07) aktywowałem kartę. Do dziś, do północy, mam czas, by nią zapłacić i
    dostać owe 50zł. w promocji. Ale podczas aktywacji panienka z ING powiedziała,
    że karta będzie aktywna OD JUTRA!
    No, ale zobaczymy, czy warto Jej wierzyć. Trzymajcie kciuki za "moje" 50zł. ;-)

  • 15. Data: 2007-07-30 19:33:29
    Od: "radian" <a...@p...fm>

    Nie warto słuchać pań z ING :)
    Karta zadziałała.

  • 16. Data: 2007-07-30 20:21:10
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Nie warto słuchać pań z ING :)
    > Karta zadziałała.

    Hehe, gratulujemy. :-) 20 sierpnia dostaniesz. :-)

    marekz