  • 1. Data: 2005-02-02 12:36:03
    Temat: Promocyjne karty kredytowe bez zaświadczenia o zarobkach
    Od: "Dawid K" <d...@W...TOkulbi.prv.pl>

    Witam

    Czy ktoś wie, w którym banku jest teraz promocja na karty kredytowe
    (wypukłe), bez opłaty rocznej. Ale tylko takie, które można otrzymać na
    podstawie wyciągów z karty posiadanej w innym banku (mogę z niej
    zrezygnować).

    Dawid

  • 2. Data: 2005-02-02 12:51:58
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid K" <d...@W...TOkulbi.prv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (wypukłe), bez opłaty rocznej. Ale tylko takie, które można otrzymać na
    > podstawie wyciągów z karty posiadanej w innym banku (mogę z niej

    z tego co sie orientuje to ostatnio Invest.

    D.

  • 3. Data: 2005-02-02 13:45:25
    Od: "Dawid K" <d...@W...TOkulbi.prv.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > z tego co sie orientuje to ostatnio Invest.

    Ale z ich strony nie wynika, że wydają kartę na podstawie wyciągów z innej
    karty. Chyba, że masz inne informacje.

    Dawid

  • 4. Data: 2005-02-02 15:37:25
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > (wypukłe), bez opłaty rocznej. Ale tylko takie, które można otrzymać na
    > podstawie wyciągów z karty posiadanej w innym banku (mogę z niej

    W BPH www.kartykredytowe.pl szukaj w promocjach i czy mogę dostać kartę , no
    chyba że własnie z niej rezygnujesz :)

    pozd
    as

  • 5. Data: 2005-02-02 17:01:37
    Od: "Dawid K" <d...@W...TOkulbi.prv.pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W BPH www.kartykredytowe.pl szukaj w promocjach i czy mogę dostać kartę ,
    > no
    > chyba że własnie z niej rezygnujesz :)

    Dzięki, ale może jest coś jeszcze bo przy moim limicie dają tylko
    elektroniczną "bursztynową". Dziwne bo limit wcale nie jest taki mały.

    Dawid

  • 6. Data: 2005-02-02 21:13:57
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Dzięki, ale może jest coś jeszcze bo przy moim limicie dają tylko
    > elektroniczną "bursztynową". Dziwne bo limit wcale nie jest taki mały.

    Jeżeli masz pod drodze, zajrzyj jeszcze do oddziału może będą innego zdania
    niż kalkulator na www.
    Aha być może Rajfajsen /nazwa lekko skopana/ ciągle promuje swoją Novą

    pozd
    as