  • 1. Data: 2010-08-12 22:09:45
    Temat: Propozycje
    Od: macieks <m...@g...com>

    Takie tam ciekawostki.

    Z egzotycznych Nikkei interwał 1D:
    http://i33.tinypic.com/2dqse9w.jpg

    Ładne prowzrostowe dywergencje. Przy zanegowaniu, w drugą stronę.
    Tak czy siak pare procent może wpaść.

    Z bliższych propozycji EURUSD interwał 4H:
    http://i33.tinypic.com/2zdsht4.jpg
    Sporo możliwości na duży ruch. Kierunek do wyboru plus trochę
    cierpliwości.

  • 2. Data: 2010-08-13 02:12:49
    Temat: Re: Propozycje
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    macieks wrote:

    > Z bliższych propozycji EURUSD interwał 4H:
    > http://i33.tinypic.com/2zdsht4.jpg
    > Sporo możliwości na duży ruch. Kierunek do wyboru plus trochę
    > cierpliwości.

    Hm co znaczy kierunek do wyboru? Ja ogólnie jestem nastawiony na dalsze
    wzrostu EURUSD, ale w tą linie kanału nie bardzo wierzę.

  • 3. Data: 2010-08-13 08:23:41
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 13 Sie, 04:12, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:

    > Hm co znaczy kierunek do wyboru? Ja ogólnie jestem nastawiony na dalsze
    > wzrostu EURUSD, ale w tą linie kanału nie bardzo wierzę.

    > Hm co znaczy kierunek do wyboru?
    Taki mój skrót myślowy:)
    W którą stronę by nie poszło, wiem co mam dalej robić.
    Ale nie powinienem się nastawiać na któryś z ruchów jako pewnik.