  • 11. Data: 2002-06-06 12:29:37
    Temat: Re: Prośba!!!
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" napisał:

    > Wrociles? Sam?

    Jejku jejku, Wojtku ... Wyhamuj deko - płacą Ci za to ??? Wiem niestety że
    grzeczność i uprzejmość nie przynosi zysków kapitałowuych .. ale może tak
    przynajmniej publicznie zmieniłbyś oblicze ? :-)))

  • 12. Data: 2002-06-06 13:28:35
    Od: "e-Shrek" <e...@K...wp.pl>

    "Robert" <m...@t...pl> wrote in news:adngu2$gd5$3@sunsite.icm.edu.pl:

    > Proszę pomóżcie uzyskać mi badania do pracy magisterskiej. Wypełnijcie
    > krótką ankieę na stronie www.comnetpolska.com/ankieta2

    "Cześć.
    Jestem studentką V roku i muszę przeprowadzić badania w formie ankiety "

    Nie wiedzialem, ze Marcin to imie zenskie ;)))

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 13. Data: 2002-06-06 13:37:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 01:28:35PM +0000, e-Shrek wrote:

    > "Czeœć.
    > Jestem studentkš V roku i muszę przeprowadzić badania w formie ankiety "
    >
    > Nie wiedzialem, ze Marcin to imie zenskie ;)))

    Marcin nie, ale Robert pewnie tak ;-)

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-06-06 13:48:47
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "e-Shrek" <e...@K...wp.pl> napisał w wiadomości

    > "Robert" <m...@t...pl> wrote in news:adngu2$gd5$3@sunsite.icm.edu.pl:

    > Nie wiedzialem, ze Marcin to imie zenskie ;)))

    A może tak naucz się czytać zanim zaczniesz się upajać swoja bystrością ?
    Robert ma w adresie "marcik" - to na pewno nie jest imie ... ani damskie ani
    męskie