  • 1. Data: 2003-09-24 14:36:07
    Temat: Prośba o opinie - oddłużanie Kowalskiego
    Od: "MarcinK" <m...@a...net.pl>

    Pojawiły sie ostatnio(?) na rynku firmy oferujące programy oddłużeniowe dla
    przecietnego (zadłuzonego) Kowalskiego.
    Jeżeli ktoś zetknął sie osobiście bądź dość blisko z działalnością takiej
    instytucji niech podzieli sie wrażeniami.
    Nie chodzi mi tu o tzw. kredyty konsolidacyjne.
    Wszelkie opinie mile widziane.
    Marcin

  • 2. Data: 2004-01-10 19:44:20
    Temat: Re: Prośba o opinie - oddłużanie Kowalskiego
    Od: "Tomasz Kowalski" <k...@w...pl>

> [...]
    >Wszelkie opinie mile widziane.
    >Marcin
    >
    >Cześc ja troche z innej strony. Szukam solidnych firm czy ossób , które
    pomagaja w oddłaużaniu. Masz może jakies kontakty?
    Z pozdr.
    Tomasz K
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl