    From: "Ola" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Prosba o pomoc
    Date: Mon, 14 Apr 2003 21:46:39 +0200

    Dzien dobry
    Mam dosc duzy problem i nie wiem jak sobie z nim poradzic, wiec prosze o
    pomoc.
    Kilka dni temu mojemy chlopakowi ukradziono karte kredytowa. Zorientowalismy
    sie w
    niedziele, ale juz po fakkcie dokonania zakupów przez zlodzieja.
    Wartosc zakupów opiewa na ok 3000. Oczywiscie bank (PKS SA) umywa rece i
    musimy spłacic dlug.
    (przynajmniej tak to wyglada na dzien dzisiejszy).
    Troche nie wierzymy ze policja cos pomorze (zawiadomienie zostalo juz
    zgloszone).
    Dowiedzielismy sie dzisiaj ze mozemy oskarzyc sklapy, gdyz nie dokladnie
    zostala dokonana identyfikacja
    posadacza karty. Zakupy zostaly zrobione w kilku sklepach.......
    Nie wiemy jednak co robic dalej. Jak wysokie sa oplaty saadowe itd (czy nam
    sie taka operacja oplaca).
    Prosze poradzcie mi jak mamy ewentualnie z tego problemu sie "wygrzebac"
    Ola.