  • Data: 2008-10-11 15:14:39
    Temat: Proszę o radę
    Od: "Zofia" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Nie wiem co zrobić w obecnej sytuacji z pieniędzmi.
    Właśnie kończą mi się 2 duże lokaty.
    Mówi się, że nikt nie wie, jak się ten kryzys skończy
    (którego podobno w Polsce nie ma i nie będzie ;-),
    ale mówi się również, że na przestrzeni ostatnich
    100 lat były różne kryzysy, z którymi ten obecny jest
    porównywany.
    Jakie posunięcia okazały się najlepsze w przypadku
    tamtych kryzysów i czy podobieństwa pozwalają na
    wyciągnięcie wniosków co robić teraz?

    Podobno już niewiele polskich banków jest naprawdę
    polskich i podobno te naprawdę polskie są w lepszej
    sytuacji. Ale które to są te naprawdę polskie?

    Pozdrawiam
    Zofia