  • 1. Data: 2004-09-18 17:19:06
    Temat: Prywatyzacja PKO a książeczki mieszkaniowe.
    Od: Mikolaj Zielinski <d...@a...wmid.amu.edu.pl>

    Witam wszystkich

    Słyszałem, że jest takie "Stowarzyszenie Właścicieli Książeczek
    Mieszkaniowych", które domaga się aby przy okazji prywatyzacji PKO BP
    rozdać część akcji tego banku właścicielom książeczek mieszkaniowych. Ma
    to niby związek z tym, że "nowy", sprywatyzowany bank PKO nie będzie już
    wypłacał (i tak śmiesznych) premii gwarancyjnych osobom likwidującym
    książeczki.
    Próbowałem coś na ten temat znaleźć w necie i na tej grupie, ale nie udało
    mi się. Czy może ktoś z Was ma rozeznanie w tej materii albo może wskazać
    jakiś artykuł mówiący o tym.

    z góry dziękuję
    mikołaj

  • 2. Data: 2004-09-18 20:43:01
    Temat: Re: Prywatyzacja PKO a książeczki mieszkaniowe.
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Z tego nici, bylo troche glosno jakis czas temu, ale ucichlo.

  • 3. Data: 2004-09-18 21:51:46
    Od: Mikolaj Zielinski <k...@a...wmid.amu.edu.pl>

    On Sat, 18 Sep 2004, Seba_Fan wrote:

    > Z tego nici, bylo troche glosno jakis czas temu, ale ucichlo.

    A faktycznie wraz z prywatyzacją PKO przepadną premie gwarancyjne?

    mikołaj

  • 4. Data: 2004-09-18 21:58:12
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Mikolaj Zielinski" <k...@a...wmid.amu.edu.pl> napisał
    w wiadomości news:Pine.LNX.4.58L.0409182350090.7440@atos.wmid.amu
    .edu.pl...
    On Sat, 18 Sep 2004, Seba_Fan wrote:

    > Z tego nici, bylo troche glosno jakis czas temu, ale ucichlo.

    >A faktycznie wraz z prywatyzacją PKO przepadną premie gwarancyjne?>

    >mikołaj

    To byl inny system inne rozumowani, PKO BP mało sie interesuje tymi
    ksiazeczkami, upustu zadnego nie bedzie.
    Jeszcze go nie sprywatyzowali, wiec poczekaj moze ktos napisze artykul na
    temat ksiazeczek mieszkaniowych, ale ja bym sie tu niczego nie spodziewal.

  • 5. Data: 2004-09-19 21:14:59
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

> [...]
    .edu.pl...

    > A faktycznie wraz z prywatyzacją PKO przepadną premie gwarancyjne?

    Szczerze mówiąc zaskoczyłeś mnie - nic mi na ten temat nie wiadomo (a
    pracuję w Centrali). IMHO nie sądzę aby to było możliwe. Po pierwsze skarb
    państwa nie ma zamiaru pozbyć się większościowych udziałów a po drugie bank
    ma pewne zobowiązania i prywatyzacja raczej tego nie powinna zmienić.
    Niemniej postaram się czegoś dowiedzieć i skrobnąć na grupę.
    yamma