  • 1. Data: 2010-06-17 19:38:25
    Temat: Przebrała się miarka, zagłosuj na Jarka :)
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://jaroslawkaczynski.info/

    http://sympatycypis.pl/

  • 2. Data: 2010-06-17 20:27:24
    Temat: Re: Przebrała się miarka, zagłosuj na Jarka :)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-17 21:38, Charlie delta pisze:
    > http://jaroslawkaczynski.info/
    > http://sympatycypis.pl/

    Spadaj POpaprańcu. I tak każdy rozsądnie myślący wie, że wybór PO to
    POrażka. I twoje paskudne działania usenetowe nie zniechęcą ludzi do
    Jarka. A przynajmniej mam nadzieję, że ci się nie uda.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-06-18 11:07:52
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>

> [...]
    > POrażka. I twoje paskudne działania usenetowe nie zniechęcą ludzi do
    > Jarka. A przynajmniej mam nadzieję, że ci się nie uda.

    nie ma to jak awantura pomiędzy dwoma PISiorami (nie obrażający tych
    normalnych zwolenników tej opcji politycznej)

  • 4. Data: 2010-06-18 11:43:33
    Od: "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com>

    wiadomościnews:hve0fd$afn$1@news.onet.pl...

    > nie ma to jak awantura pomiędzy dwoma PISiorami (nie obrażający tych
    > normalnych zwolenników tej opcji politycznej)

    Poszukaj w google hasla: ironia + kopniak w dupe.

  • 5. Data: 2010-06-18 17:02:48
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > nie ma to jak awantura pomiędzy dwoma PISiorami (nie obrażający tych
    > normalnych zwolenników tej opcji politycznej)

    <Poszukaj w google hasla: ironia + kopniak w dupe.

    abstrachując od wszego to po czym ma wnosić że to ironia
    dla mnie ROTFL po prostu :)
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2010-06-18 18:15:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Charlie delta" 6...@y...goog
    legroups.com

    A tak poważniej ;) -- jakie są zamiary obu kandydatów?
    Czy to prawda, że obaj zamierzają znieść (prawnie! -- odgórnymi zarządzeniami
    i ustawami) wszelkie opłaty bankowe (poza %% od kredytów) w Polsce i wprowadzić
    zakaz używania u nas surowców wtórnych do regulowania płatności większych niż
    200 złotych?

    Powiedz swoim, że jak na razie żaden (z wiadomych) kandydatów nie uznał mojego
    prawa do życia w Polsce, więc najwyraźniej i najbliższe wybory zignoruję. :)

    Jak (być może?) wiadomo, postawa Benedykta XVI otworzyła mi drogę do wolności. :)
    Brak mi jeszcze pieniędzy, pracy, poważania społecznego, rodziny, ale skoro słowa
    Benedykta XVI powaliły na kolana duchowieństwo polskie -- należy oczekiwać, że
    postawa prezydenta RP także miałaby wpływ na moje życie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-06-18 18:40:43
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-06-18 19:02, glang pisze:

    > abstrachując od wszego to po czym ma wnosić że to ironia
    > dla mnie ROTFL po prostu :)
    > pzdr
    > GL

    abstra - huje