  • 1. Data: 2011-02-25 17:52:14
    Temat: Przegapiłem wezwanie, czy to koniec?
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    Witam,
    Nie zaglądałem do rachunku inwestycyjnego przez okres około 4 lat.
    Teraz odkryłem, ze miałem akcje Prosepera (PSP), który ogłosił wezwanie
    w 2009 roku.

    Roczny wyciąg z rachunku papierów wartościowych z roku 2010 wykazuje
    obecność Prosepera, ale po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego
    online widzę, że PSP nie figuruje w "Stanie Konta".

    Czy straciłem akcje PROSPERA i piniądze przepadły?

    dzięki za odpowiedzi

    Agryppa

  • 2. Data: 2011-02-26 09:45:38
    Temat: Re: Przegapiłem wezwanie, czy to koniec?
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 18:52:14 +0100, Agryppa napisał(a):

> [...]
    > online widzę, że PSP nie figuruje w "Stanie Konta".
    >
    > Czy straciłem akcje PROSPERA i piniądze przepadły?

    Jeśli nie widzisz ich na koncie to ci je ukradli ;)
    A poważnie idź do biura i zapytaj się bo coś chyba zamąciłeś i trudno
    jednoznacznie odpowiedziec na pytanie.

  • 3. Data: 2011-02-26 10:51:20
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    On Sat, 26 Feb 2011 10:45:38 +0100
    root <r...@v...pl> wrote:

    > Jeśli nie widzisz ich na koncie to ci je ukradli ;)
    > A poważnie idź do biura i zapytaj się bo coś chyba zamąciłeś i trudno
    > jednoznacznie odpowiedziec na pytanie.

    Witam,
    Wygooglowałem, że akcje Prospera zostały wykluczone z obrotu. Co to dla
    mnie oznacza? Podobno tereaz mają postać zmaterializowanych... GDzie i
    komu mogę je sprzedać, i czy w ogóle je posiadam?

    Poniżej cytat dotyczący zawieszenia i wykluczenia z obrotu.

    Dzięki za podpowiedzi.

    Agryppa

    GPW: zawieszenie notowań i wykluczenie akcji PROSPER SA

    16.02. Warszawa (PAP) - Wykluczenie z obrotu na Głównym Rynku akcji PROSPER S.A

    Uchwała Nr 106/2010
    Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
    z dnia 16 lutego 2010 r.
    w sprawie zawieszenia i wykluczenia z obrotu giełdowego na Głównym Rynku GPW
    akcji spółki PROSPER S.A.

    § 1
    Na podstawie § 33 ust. 2 Regulaminu Giełdy, Zarząd Giełdy zawiesza obrót akcjami
    spółki PROSPER S.A. od dnia 19 lutego 2010 r.
    § 2
    Na podstawie § 5 ust. 2 oraz § 16 ust. 1 Rozdziału VI Szczegółowych Zasad Obrotu
    Giełdowego Zarząd Giełdy postanawia, że:
    1) zlecenia maklerskie na akcje spółki PROSPER S.A. od dnia 19 lutego 2010 r. nie
    będą przyjmowane,
    2) zlecenia maklerskie na akcje spółki PROSPER S.A. przekazane na Giełdę a
    niezrealizowane do dnia 18 lutego 2010 r. (włącznie) tracą ważność.
    § 3
    Na podstawie § 31 ust. 1 pkt 3) Regulaminu Giełdy, Zarząd Giełdy postanawia wykluczyć
    z dniem 24 lutego 2010 r. z obrotu giełdowego akcje spółki PROSPER S.A.
    § 4
    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

    Uzasadnienie

    Zgodnie z informacją przekazaną przez spółkę PROSPER S.A. w dniu 1 lutego 2010 r.
    Komisja Nadzoru Finansowego podjęła decyzję w sprawie udzielenia Spółce zezwolenia na
    przywrócenie akcjom przez nią wyemitowanym formy dokumentu (zniesienie
    dematerializacji akcji) z dniem 24 lutego 2010 r.

    W związku z powyższym Zarząd Giełdy postanowił jak w uchwale.

    kom zdz/

  • 4. Data: 2011-02-26 13:23:57
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 11:51:20 +0100, Agryppa napisał(a):

> [...]
    dematerializacji akcji) z dniem 24 lutego 2010 r.

    > W związku z powyższym Zarząd Giełdy postanowił jak w uchwale.

    Ale z Ciebie pierdoła ;) Prospera wykupiła Neuca. Ty masz akcje i nikt ci
    ich nie odebrał. Idź do BM poproś o świadectwo depozytowe a potem
    skontaktuj się z Prosperem/Neucą. Wejdż na strone Prospera i poczytaj:

    "Akcjonariusze PROSPER S.A., którzy chcą sprzedać swoje akcje, proszeni są
    o kontakt mailowy z działem Relacji Inwestorskich pod adresem:
    Beata Korzeniewska
    NEUCA SA
    b...@t...com.pl
    tel. 056 669 40 38"

  • 5. Data: 2011-02-26 17:44:18
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    On Sat, 26 Feb 2011 14:23:57 +0100
    root <r...@v...pl> wrote:

    > Ale z Ciebie pierdoła ;) Prospera wykupiła Neuca. Ty masz akcje i
    > nikt ci ich nie odebrał.
    No, dzięki za doskonałą informację. Mógłbyś pracowac w BOK jakiegoś
    czołowego BM.

    Naprawde dziekuję

    Agryppa

  • 6. Data: 2011-02-28 19:43:08
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    Wycieczka do Torunia cię czeka po odbiór
    odcinka akcji. Nic nie musisz ze sobą brać oprócz
    dowodu, mają cię w wykazie akcjonariuszy.
    BM nie da ci żadnego dokumentu w temacie Prospera.
    Z resztą i tak na nic ci się nie przyda.
    Na recepcje zejdzie sympatyczna pani i przekarze ci
    kartonik z liczba wpisanych twoich akcji, a ty pokwitujesz odbiór.
    I to na tyle , 30 min

    Ładny nawet kartonik dali

    pozdro,
    haze.

  • 7. Data: 2011-03-02 10:28:25
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    root <r...@v...pl> wrote:

    > Idź do BM poproś o świadectwo depozytowe a potem
    > skontaktuj się z Prosperem/Neucą.

    Ok, po skontaktowaniu się z Radcą Prawnym firmy Neuca.pl dowiedziałem
    się, że papiery są dla mnie w Toruniu na ulicy Szosa Bydgoska... .
    Akcje PROSPERA są do odebrania przez akcjonariuszy, gdyż nadano im
    formę dokumentu papierowego.

    Mogę odebrać osobiście na dowód osobisty albo kurierem/listem poleconym
    na ryzyko akcjonariusza. Do Torunia mam kawał drogi... Co tu robić?

    I pytanie: czy oprócz ewidentnej wartości tych papierów w toalecie
    nadają się one jeszcze do czegoś :-)
    Da się z tego wyciągnąć jakieś pieniądze?

    Pytam poważnie...

    Dzięki za podpowiedzi.

    Agryppa

  • 8. Data: 2011-03-02 13:40:28
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 11:28:25 +0100, Agryppa napisał(a):

> [...]
    >
    > Mogę odebrać osobiście na dowód osobisty albo kurierem/listem poleconym
    > na ryzyko akcjonariusza. Do Torunia mam kawał drogi... Co tu robić?

    Proponuję zadzownić do Papieża.