  • 1. Data: 2005-06-14 08:40:37
    Temat: Przekaz a przelew bankowy
    Od: "Chandler" <c...@w...pl>

    Czy ktos moglby mi z szanowych grupowiczy, wytlumaczyc roznice pomiedzy
    pojeciem "przelew bankowy" a "przekaz bankowy" a moze to to samo?

    Dziekuje za pomoc

    --------------
    Chandler

  • 2. Data: 2005-06-14 09:27:35
    Temat: Re: Przekaz a przelew bankowy
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy ktos moglby mi z szanowych grupowiczy, wytlumaczyc roznice
    pomiedzy
    > pojeciem "przelew bankowy" a "przekaz bankowy" a moze to to samo?

    Bardziej to ci chyba chodzi o przekaz pieniezny. PRzelew to przekazanie
    pieniedzy miedzy dwoma rachunkami. Przekaz to przekazanie gotowki "z
    reki do reki" miedzy dwoma podmiotami - w szczegolnosci osobami
    fizycznymi. Etapem posrednim przekazu moze byc przelew.

    --
    Krzysiek, Krakow