    From: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przekaz dolarowy do USA
    Date: Mon, 5 Nov 2007 19:50:30 +0100

    Muszę kupić pewną rzecz w USA. Rzecz rzadka, tylko jeden sklep wysyłkowy ją
    ma. Mogę płacić kartą kredytową, której zakładać mi się nie chce do jednej
    transakcji, albo wysłać gotówkę na określony adres. Sklep nie chce podać
    numeru konta, więc transfer na konto niestety odpada. Jak wsyłać przekaz
    dolarowy do odbiorcy na jego adres? Dowiedziałem się o Western Union, ale
    oni nie wysyłają gotóki na adres, tylko odbiorca musi iść do placówki WU i
    samemu pobrać gotówkę. Czy jest usługa, umożliwiająca wysłanie przekazu
    dolarowego z Polski bezpośrednio do odbiorcy?

    MK