  • 1. Data: 2002-06-29 10:34:02
    Temat: Przelew
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    Ile kosztuje przelew z wlasnego ROR na inne konto w PKO BP ??
    Pani w okienku twierdzi, ze 5 zl na standartowym druku a 7 na innym
    .Tymczasem na stronie PKO BP widze,ze przelew kosztuje 3 zl .
    Wpisujac nazwe odbiorcy /zleceniodawcy powinienem wpisac imie i nazwisko czy
    jeszcze dodatkowo adres ??
    pzdr i thx za pomoc

  • 2. Data: 2002-06-29 10:44:26
    Temat: Re: Przelew
    Od: "Magda Gierak" <m...@a...waw.pl>

    Druk przelewu jak w kazdym banku powinien byc wypełniony dokladnie wpisujesz
    swoje dane zleceniodawcy i odbiorcy. Oszczedność adresu po co? W końcu to
    minuta pracy. Poza tym panie z czekowego zawsze chętnie pomogą. Ja bym
    pomogla.
    Koszt przelewu w PKO BP SA 3zł. Wplata w kasie na konto innego banku niz PKO
    BP kosztuje 5zł.
    Magda

  • 3. Data: 2002-06-29 11:07:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Magda Gierak <m...@a...waw.pl> wrote:

> [...]
    > chętnie pomogą. Ja bym pomogla.
    > Koszt przelewu w PKO BP SA 3zł. Wplata w kasie na konto innego banku

    Jak dobrze, że od kilku lat to już abstrakcja ...
    Dzięki Ci, o bankowości internetowa :)

  • 4. Data: 2002-06-29 11:54:51
    Od: "Tomasz Augustyn" <-...@p...onet.pl>

    > Ile kosztuje przelew z wlasnego ROR na inne konto w PKO BP ??

    3 złote, jeśli wypiszesz sobie druczek i załatwisz to w okienku
    za darmo w niektórych oddziałach w terminalu elektronicznym za
    pomocą karty wydanej do konta

    Tomek

  • 5. Data: 2002-06-29 13:05:28
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    "Tomasz Augustyn" <-...@p...onet.pl> wrote in message
    | za darmo w niektórych oddziałach w terminalu elektronicznym za
    | pomocą karty wydanej do konta
    |
    | Tomek

    A wlasnie ... czy mozna gdzies znalezc w necie liste oddzialow majacych
    takie terminale .Slyszalem, ze od 1 lipca maja sie szerzej pojawic i jakies
    ogolnie zmiany w PKO BP z odmiejscowieniem itp ?
    pzdr dzieki za pomoc