  • 1. Data: 2004-11-25 11:13:03
    Temat: Przelew Inteligo vs mBank
    Od: "Salem" <r...@g...pl>

    Witam i o zdanie pytam. Otoz posiadam konto w Inteligo. Ostatnio
    (dokładnie 18 listopada) robiłem przelew na konto w banku mBank. Dzis
    juz jest 25 listopada, a przelewu na koncie mBanku nadal nie ma. No i
    teraz pytanie. Co sie stało? Czy komus juz zdarzyl sie podobny
    "dziwak"? Z tego co sie zdarzylem dowiedziec to w Inteligo przelew
    został popranie zaksiegowany, wiec czy jest mozliwe iz zawalił mBank?
    Stawia mnie to troche w niezrecznej sytuacji, gdyz klient twierdzi, ze
    żaden przelew ode mnie na jego konto nie wpłynał. To wszystko, dzieki i
    milego dnia zycze.

    --
    Salem
    freedom for crickets!

  • 2. Data: 2004-11-25 11:14:12
    Temat: Re: Przelew Inteligo vs mBank
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    Piersza mysl jaka mi sie nasuwa: uczciwosc owego klienta...

  • 3. Data: 2004-11-25 11:27:59
    Od: "Salem" <r...@g...pl>

    js18 wrote:

    > Piersza mysl jaka mi sie nasuwa: uczciwosc owego klienta...
    tez o tym myslałem, tyle, iz nie jest to moja piewrsza transakcja z
    nim, a i kwota (ok.60zł) raczej dla owego klienta jest, ze tak powiem
    smieszna suma. No, ale wszystko sie moze zdarzyc.

    --
    Salem
    freedom for crickets!

  • 4. Data: 2004-11-25 12:10:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > juz jest 25 listopada, a przelewu na koncie mBanku nadal nie ma. No i
    > teraz pytanie. Co sie stało? Czy komus juz zdarzyl sie podobny

    Mnie nie, ale kilka dni temu bylo tu takie samo pytanie...
    Popros tego klienta o oswiadczenie (na papierku) ze przelew nie wplynal i z
    tym mozesz skladac reklamacje w swoim banku.
    Zwykle w taki momencie przelew "sie odnajduje" na koncie docelowym. W tamtym
    przypadku tez tak bylo...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2004-11-27 10:57:08
    Od: "Salem" <r...@g...pl>

    Slawek Kos wrote:

    > Zwykle w taki momencie przelew "sie odnajduje" na koncie docelowym. W
    > tamtym przypadku tez tak bylo...;-)
    Tak dla informacji ogolu opdaje, iz wczoraj odezwał sie do owego
    klienta mBank, z info, iz "przelew nie został prawidłowo
    rozdysponowany" co nic innego nie oznacza, iz po prostu mbank dał ciała
    :)

    --
    Salem
    freedom for crickets!

  • 6. Data: 2004-11-27 11:29:54
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > klienta mBank, z info, iz "przelew nie został prawidłowo
    > rozdysponowany" co nic innego nie oznacza, iz po prostu mbank dał ciała

    ehemmm, jezeli "nie został prawidłowo rozdysponowany" to moze tez byc jakis
    blad nadawcy, ktory uniemozliwil zaksiegowanie automatyczne...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2004-11-27 11:35:45
    Od: "Salem" <r...@g...pl>

    Slawek Kos wrote:

    > ehemmm, jezeli "nie został prawidłowo rozdysponowany" to moze tez byc
    > jakis blad nadawcy, ktory uniemozliwil zaksiegowanie
    > automatyczne...;-)
    moze, moze... tyle, ze z tego co wiem to wlasnie mbank, przyznal sie do
    bledu... zreszta nie wazne, wazne jest to, ze przelew szybko sie
    odnalazl. Milej soboty zycze!

    --
    Salem
    freedom for crickets!