  • 1. Data: 2008-09-09 14:55:18
    Temat: Przelew Polbank -> ING
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wyszedł pewnie 1. sesją (zlecony wczoraj z datą dzisiejszą).
    O ktorej ma szanse dotrzeć do ING? Jest 16:55 i ani widu, ani słychu :/.

  • 2. Data: 2008-09-09 16:31:49
    Temat: Re: Przelew Polbank -> ING
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    r...@k...pl pisze:
    > Wyszedł pewnie 1. sesją (zlecony wczoraj z datą dzisiejszą).
    > O ktorej ma szanse dotrzeć do ING? Jest 16:55 i ani widu, ani słychu :/.

    To jest Polbank - a wiec przelew ma szanse dojsc nawet za miesiac ;)

    W praktyce to dojdzie jutro pierwsza sesja przychodzaca dla ING.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-09-09 20:36:29
    Od: Thomas <t...@g...com>

    On 9 Wrz, 16:55, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    > Wyszedł pewnie 1. sesją (zlecony wczoraj z datą dzisiejszą).
    > O ktorej ma szanse dotrzeć do ING? Jest 16:55 i ani widu, ani słychu :/.

    Sprawdź najpierw czy wogóle zabrali Ci pieniądze z kąta w Polbanku.
    Jeśli zlecałeś przelew przez Internet, to pewnie będziesz musiał
    wykonac go jeszcze raz... :)

  • 4. Data: 2008-09-09 23:40:18
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 09-09-2008 o 22:36:29 Thomas <t...@g...com> napisał:

    > Sprawdź najpierw czy wogóle zabrali Ci pieniądze z kąta w Polbanku.
    > Jeśli zlecałeś przelew przez Internet, to pewnie będziesz musiał
    > wykonac go jeszcze raz... :)

    Z kĄta na pewno nie zabrali - nie byli u niego w domu ;)
    Z konta w Polbanku też pewnie nie wzięli. Znając życie i Polbank forsa
    leży i procentuje ;)

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 5. Data: 2008-09-10 14:32:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Sep 2008 01:40:18 +0200, w <op.ug8mpgkxlakizb@maciej>, jooseff
    <j...@w...pl> napisał(-a):

    > Z kĄta na pewno nie zabrali - nie byli u niego w domu ;)
    > Z konta w Polbanku też pewnie nie wzięli. Znając życie i Polbank forsa
    > leży i procentuje ;)

    To sprawdziłem zanim napisałem :>. Z Polbanku zeszło, a jakże.

  • 6. Data: 2008-09-10 17:39:54
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik r...@k...pl napisal:
    > Wyszedł pewnie 1. sesją (zlecony wczoraj z datą dzisiejszą).
    > O ktorej ma szanse dotrzeć do ING? Jest 16:55 i ani widu, ani słychu :/.

    Kiedys tez tak zrobilem, jak Ty i wygladalo na to, ze nie wyszedl pierwsza
    sesja.
    Od tamtej pory staram sie wyslac przelew w danym dniu najpozniej do 8.00
    rano - wtedy do celu dociera po poludniu tego samego dnia.
    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2008-09-10 18:44:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Sep 2008 19:39:54 +0200, w <ga90v3$es9$1@achot.icm.edu.pl>, "ls"
    <n...@n...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Od tamtej pory staram sie wyslac przelew w danym dniu najpozniej do 8.00
    > rano - wtedy do celu dociera po poludniu tego samego dnia.

    Zleciłem ten przelew dzien wcześniej :]

  • 8. Data: 2008-09-11 07:49:26
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    >To sprawdziłem zanim napisałem :>. Z Polbanku zeszło, a jakże.

    To że zeszło (z konta) nie znaczy jeszcze, że wyszło (z banku). ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 9. Data: 2008-09-11 08:14:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Wrz, 09:49, "MacGregor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > To że zeszło (z konta) nie znaczy jeszcze, że wyszło (z banku). ;-)

    A ze weszlo do banku, nie oznacza, ze spieszy sie on z zaksiegowaniem
    na konto.

  • 10. Data: 2008-09-11 10:12:10
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >A ze weszlo do banku, nie oznacza, ze spieszy sie on z zaksiegowaniem
    >na konto.
    Tyż powda ;-)

    --
    Pozdrawiam,