-
1. Data: 2004-12-30 11:52:49
Temat: Przelew SWIFT - Citibank - konto walutowe
Od: "Milosierny" <s...@w...pl>
Witam, mam problem: moj pracowadawca dokonal przelewu 18.12.04 r. Pieniadze
do dzis nie wplynely. Przelew napewno poszedl, numer konta i wszystkie dane
napewno dobre. Gdzie powinienem najpierw interweniowac? U pracodawcy, czy w
banku? Ile maksymalnie sie czeka na taki przelew (przelew w funtach, konto
walutowe w gbp)
Pozdrawiam
-
2. Data: 2004-12-30 13:57:05
Temat: Re: Przelew SWIFT - Citibank - konto walutowe
Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>
Użytkownik "Milosierny" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cr0qhh$j20$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam, mam problem: moj pracowadawca dokonal przelewu 18.12.04 r.
> Pieniadze
> do dzis nie wplynely. Przelew napewno poszedl, numer konta i wszystkie
> dane
> napewno dobre. Gdzie powinienem najpierw interweniowac? U pracodawcy, czy
> w
> banku? Ile maksymalnie sie czeka na taki przelew (przelew w funtach, konto
> walutowe w gbp)
>
> Pozdrawiam
>
mozesz od razu w citi, jak masz wszystkie szczególy, przelew powninien juz
byc, chyba ze po drodze ma kilka bankow-korespondentow...
-
3. Data: 2004-12-30 20:27:21
Temat: Re: Przelew SWIFT - Citibank - konto walutowe
Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>
Milosierny wrote:
> Witam, mam problem: moj pracowadawca dokonal przelewu 18.12.04 r.
> Pieniadze do dzis nie wplynely. Przelew napewno poszedl, numer konta
> i wszystkie dane napewno dobre. Gdzie powinienem najpierw
> interweniowac? U pracodawcy, czy w banku? Ile maksymalnie sie czeka
> na taki przelew (przelew w funtach, konto walutowe w gbp)
>
No co Ty. U pracodawcy ! Po co Ty masz sobie bankami glowe zawracac ?
pzdr
wkg
-
4. Data: 2004-12-31 11:25:57
Temat: Re: Przelew SWIFT - Citibank - konto walutowe
Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>
Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cr1obb$nic$1@news.onet.pl...
> Milosierny wrote:
>> Witam, mam problem: moj pracowadawca dokonal przelewu 18.12.04 r.
>> Pieniadze do dzis nie wplynely. Przelew napewno poszedl, numer konta
>> i wszystkie dane napewno dobre. Gdzie powinienem najpierw
>> interweniowac? U pracodawcy, czy w banku? Ile maksymalnie sie czeka
>> na taki przelew (przelew w funtach, konto walutowe w gbp)
>>
>
> No co Ty. U pracodawcy ! Po co Ty masz sobie bankami glowe zawracac ?
>
> pzdr
> wkg
>
jesli ma potwierdzenie nadania przelewu z banku nadawcy ze wszystkimi danymi
prawidłowymi to do banku, który ma być odbiorcą przelewu